Puntenkaart

Dit onderwerp gaat over de bestemming Maria Alm

Goedemorgen beste skiërs,

Wij gaan als een gezien aankomende januari naar Maria Alm ze hebben punten systeem. Mijn vraag is weet iemand hoe de Puntenkaart werkt want wij nemen een persoon mee die niet wil continu skiën bijv. half dagje of paar ritjes Hoeveel punten zal bij een rietje eraf gaan?
Ik hoor graag van jullie. Al vast bedankt !

Met vriendelijke groeten,

Admir Halilovic uit Nijmegen

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 19 okt 2021 11:51

Ceramico

Ik wist niet dat het nog bestond of alleen voor een oefenweide in het dal o.i.d
Maar het werkt als volgt,elke lift kost een aantal punten, de meeste punten ben je meestal kwijt om met een gondel boven te komen.en terug als er geen dal afdaling is of de persoon dit niet kan of wil skiën
( Berg- und Talfahrt € 15,50 prijs in Maria Alm )
( 100 punten: 27 euro .prijs in Maria Alm ) dus 1 punt is 27 euro cent bij meer punten wordt het goedkoper.
Dus dit ritje is +/- 57 punten, de rest is compleet afhankelijk van hoe lang een lift is ,hoe langer de lift hoe meer punten.
En let wel op dat je niet te ver gaat als de punten op zijn kan je niet meer terug.

Heel erg bedankt voor je antwoord. Wel goei waarschuwing als jij boven bent en geen punten meer moet jij bedenken 🤔 hoe jij naar beneden komt.

Nogmaals bedankt en als jij deze seizoen skiën gaat veel plezier !

Groet,
Ceramico

Ceramico

Dan skie je toch gewoon naar beneden?🤔

Born to run. B.S.

Bedenk je dat je met zo’n puntenkaart een ritje of 3 de berg op kunt maken. Daarboven loont zich een (meerdaagse) kaart.
Andere optie is om bijvoorbeeld een 5 uit 7 kaart aan te schaffen. Kun je skidagen kiezen.

Plaats een reactie