Piste verbinding dorp met Almkopfbahn

Dit onderwerp gaat over de bestemming Bichlbach

Beste forumleden,

Een vraag omdat het mij niet geheel duidelijk is als ik naar de pistekaart kijk van Berwang - Bichlbach.

Kun je vanuit het dorp Bichlbach met de Sonnbichllift (sleeplift) via de blauwe 3B piste naar de Almkopfbahn?
Omdat ook hier op de site gezegd wordt dat je vanuit het dorp altijd met de auto naar de lift moet om het gebied in te gaan.

Is er iemand die het antwoord hierop kan geven? Dank!

null

Ja, dit kan. Piste 3b is wel vrij vlak maar je kunt gewoon skiënd naar de Almkopfbahn.

Gang is alles

Dank je wel! Dan klopt de tekst hier op de site die niet helemaal.
Kaartje laat het eigenlijk dus goed zien.

Wel apart: bovenin staat “liftverbinding: ja”
En dan staat daaronder dat je altijd de auto moet nemen.
Wellicht iets voor @rogier om aan te passen

Gang is alles

Was hier van de week, de pistes 3/a/b waren niet open en leken ook nog niet geopend dit seizoen. Geen idee waarom.

De hele kant van de Rastkopf (links op de pistekaart) was trouwens ook dicht en nog niet open geweest.

Zoals hier aan gegeven kan je skiënd van sonnbichllift naar almkopfbahn… maar je moet al wel heel wat snelheid meenemen uit de lift om niet te moeten prikken :D
Andersom is de kans groter als je voldoende snelheid mee neemt…

Ik vermoed dat de Rastkopf en Sonnbichl komende weken wel open gaan. Drukste weken komen er aan. Ik hoop het alvast, want voor mij is het nog minder dan 2 weken!

Ondertussen de bevestiging dat Rastkopf en Sonnbichl open zijn. Enkel de kleine Brauni-lift is nog gesloten. Enkele pistes zijn ook nog niet open, maar eerder beperkt…

Plaats een reactie