skipas delen in Skiwelt/Westendorf?

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

In Châtel (en ik vermoed dus heel Portes du Soleil) kan is de skipas (tot en met 7 dagen) overdraagbaar. Staat in de algemene voorwaarden.

http://skipass.chatel.com//images/info_pages/cgv-2012-2013-g…

Het kan wel alleen wissel wel van jas met de gene met wie je de skipas deelt. Misschien een dezelfde helm of sneeuwbril is ook wel handig.

Samen op 1 skipas kan niet!! Vorig jaar is mijn kaart geblokkeerd, midden in het ski (skiwelt Westendorf Ellmau Brixenthal enz. ) gebied niet eens bij een dal station, hij is niet overdraagbaar… staat al jaren op de kaart… maar door de economische slechte tijden hebben ze hier een inkomsten bron in gevonden.
En controleren ze steeds meer en vaker in heel de alpen! (heel zuur als je pas op dag 2 geblokkeerd word… weg geld)
Het beste is even aan te geven bij het kopen van skipas dat je er met ze 2e op wil dan hebben ze vaak alternatieven b.v. ouderpas (vind ik erg duur) kan je beter iedere dag een losse dagkaart kopen is vaak toch nog het gekoopste!

Ik hoop dat je dit gelezen voordat het je is overkomen

In skicircus saalbach leogang hinterglemm kon dit 2 jaar geleden wel, vader na dag 1 niet meer skien, mn broer derest van de week met zijn pas geskiet

Plaats een reactie