Weerfoto's uit skigebieden 2022-23

Vanmiddag 50 tinten grijs in Tignes

null

Vanmiddag 50 tinten grijs in Tignes

null

Poging 3 uit 50 tinten grijs Tignes

null

null

*bericht bewerkt door 77steve op 30 apr 2023 21:32

null
null

Mijn persoonlijk allerlaatste dag van het seizoen, tevreden na 44 skidagen. Beneden regen en mistroostig… sneeuw onder 2500 meter niet lekker meer in Cervinia, maar boven toch nog wat verse sneeuw te scoren

michielr op 29 apr 2023 10:53

@michielr Zo netjes zeg! dat zijn wel de goals, hoe kom je aan zoveel vakantie dagen zeg? 😎

*bericht bewerkt door Rob97 op 01 mei 2023 13:50

@michielr Zo netjes zeg! dat zijn wel de goals, hoe kom je aan zoveel vakantie dagen zeg? 😎

Rob97 op 01 mei 2023 13:49

Hoi @Rob97 , niet allemaal vakantiedagen (gelukkig, anders had ik niks meer over dit jaar) maar door een combinatie van:
1 week echt vakantie
2 weken onbetaald verlof
2-3 weken waarin ik ook grotendeels gewerkt heb remotely (en dus niet elke dag skien of soms alleen ochtend of middag)
lange weekenden - (bijvoorbeeld met pasen, kost amper dagen)
nog een laatste week (vorige week) waarin koningsdag viel en die ik verder kon opnemen door overuren vanuit andere weken in de afgelopen maanden.

Nieuw doel voor volgend seizoen: 50 dagen!

*bericht bewerkt door michielr op 04 mei 2023 12:15

@michielr Zo netjes zeg! dat zijn wel de goals, hoe kom je aan zoveel vakantie dagen zeg? 😎

Rob97 op 01 mei 2023 13:49

Hoi @Rob97 , niet allemaal vakantiedagen (gelukkig, anders had ik niks meer over dit jaar) maar door een combinatie van:
1 week echt vakantie
2 weken onbetaald verlof
2-3 weken waarin ik ook grotendeels gewerkt heb remotely (en dus niet elke dag skien of soms alleen ochtend of middag)
lange weekenden - (bijvoorbeeld met pasen, kost amper dagen)
nog een laatste week (vorige week) waarin koningsdag viel en die ik verder kon opnemen door overuren vanuit andere weken in de afgelopen maanden.

Nieuw doel voor volgend seizoen: 50 dagen!

michielr op 04 mei 2023 12:14

Klinkt als een goede aanpak, Thanks voor de tip 😉.

null

Dat was m dan, laatste dag van het seizoen: Kaprun.
null

1 mei, dus iedereen vrij hier. Genoeg skiërs:-)
null

En 1 mei betekent: Maibaum!!

null

null

null

Weinig sneeuw in het skicirkus! Haha!

*bericht bewerkt door LoveToSki op 19 jul 2023 17:57

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

null

De zomerpistes in Kaprun, niet meer open dit jaar omdat ze in Mei geen pauze gedaan hebben.

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

null

LA NORMA😍☃️

LA NORMA😍☃️

null

Hier (Serfaus-Fiss-Ladis) is vannacht vanaf ca 2.700m wat sneeuw gevallen! Mooi gezicht in elk geval ;-)

Sportieve groet, Luuk

null

Bij deze is het zeker, de winter des doods komt eraan!☃️

LA NORMA😍☃️

Woehoe , top

null

Bij deze is het zeker, de winter des doods komt eraan!☃️

Piefke op 01 aug 2023 14:21

Ziezo, hierbij alvast het weerbericht voor komende winter: Veel sneeuw. Sneeuwhoogte: Piefke +25cm.
Wie heeft er u een weerbericht nodig al er @Piefke is en wat Gele Gentianen?

Bla, bla, bla.

![] vandaag in valthorens

(https://cdn.wintersport.nl/media/forum/2023/08/28/3351F1F4-9311-45F5-9760-4B348B7D9202.jpeg)

null
null

@Beheer - Vorige week heb ik een nieuw topic aangemaakt voor het seizoen 23/24, wellicht kunnen jullie dit topic unpinnen en het nieuwe pinnen (vastzetten)? https://www.wintersport.nl/forum/topic/529871

Vijftienhonderd is het nieuwe duizend

null

Bij deze is het zeker, de winter des doods komt eraan!☃️

Piefke op 01 aug 2023 14:21

Ziezo, hierbij alvast het weerbericht voor komende winter: Veel sneeuw. Sneeuwhoogte: Piefke +25cm.
Wie heeft er u een weerbericht nodig al er @Piefke is en wat Gele Gentianen?

bartvwg op 03 aug 2023 12:42

Dit zijn helemaal geen Gele Gentianen, ik weet niet wat deze planten voorspellen :-)

Click. Click. Peace

Plaats een reactie