Shane zoekt nieuwe liefde :)

Mevrouw Shane gaat niet meer achterop de Rodel sinds het incident waarbij ik als stuurman zelf wel op tijd afstapte, maar mevrouw Shane over het taludje in een aardig afgrondje gekatapulteerd werd @Piefke 😬. Gelukkig bleef ze in een boom hangen haha. In mijn hoofd zou het een fantastische inhaalactie worden, liep iets anders af. Dat verhaal wordt door haar nog regelmatig aangehaald om aan anderen te vertellen “hoe debiel” ik ben.

Shane op 24 jan 2022 20:31

Hahah ik zie het al helemaal voor me😂🤣
Ik herken me eigen wel in die debiele persoon😜

LA NORMA😍☃️

Elan Wingman 82 Cti ?


Zorba op 24 jan 2022 13:11

Prima optie! Heb zelf de 86 variant, een echte alleskunner. Hoeft niet hard, maar kan het wel. Zowel in de ochtend op de strakke pistes als later op de dag op verspoorde pistes een heerlijke ski.

Snow!

Mijn ongezouten mening😁

Als je gewend bent aan die Fischer met raceplaat, ga je echt een potje janken van alle genoemde ski’s hier…laat die testosteronbom gaan en ga gewoon langzamer skien!

Sterkte🤣

Met die smalle ski’s kan ook nooit goed gaan.
Pak gewoon een snowboard Shane!

Voor je het weet mag je weer op je heerlijke eigen ski’s de berg af ;-) alles beter dan elke keer verzorgen na een snowboardval.

Je hebt helemaal gelijk @Elisabeth101, maar het is toch allemaal wat makkelijker rustig te houden in een VW Passat dan in een 911 :D. En 10 daagjes lekker veel nieuw spul proberen is alleen maar leuk, ik kijk daar erg naar uit, in de sneeuw kun je toch sowieso nooit verdrietig zijn.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane
Is dat zo?

Gelukkig heb je meer verstand van skiën dan van automodellen Brian 😅 't is toch een Audi A4. Die waren net wat sportiever dan de VW zus Passat.

Plaats een reactie