Dit of dat #4

Slalom op twintips.

De Slimste Mens of Per Seconde Wijzer?

Uitrusten doen we thuis wel!

Eh, hallo, doen er nog mensen mee?

De Slimste Mens of Per Seconde Wijzer?

Uitrusten doen we thuis wel!

De slimste mens (maar dan wel de Vlaamse versie omwille van de vele grappen)

af en toe tricks proberen op een piste (en dus af en toe neergaan)
of
veilig blijven cruisen (en altijd rechtop blijven)

Glide on!

Af en toe neerga… uh tricks proberen. Cruisen doen we wel als we te vaak neergaan…

Top 2000 of Kerstmuziek?

Wanneer de dagen korter worden, blijf dan altijd krenten in de pap fleppen!

Top 2000

Monoskiën of Telemarken?

Telemarken

Snowtubing of sneeuwschoenwandelen

Snowtubing.

Vakantie in februari gaat definitief niet door: pijlen richten op Canada eind maart, of dit seizoen toch echt als verloren beschouwen en volgend jaar extra groots uitpakken? (bijvoorbeeld met nieuwe gear).

Uitrusten doen we thuis wel!

De halve wereld afvliegen om te gaan skiën vind ik erover, dus zou ik het budget nog een jaar uitstellen.

uitstellen tot volgend jaar of op het einde van het seizoen toch nog naar de Europese bergen trekken?

op het einde van het seizoen nog naar de Europese bergen (als het kan)

Nooit meer op wintersport of voor altijd naar Winterberg?

*bericht bewerkt door SleeVanEee op 27 dec 2020 16:15

dan maar nooit meer op wintersport. Ik varieer nogal graag in m’n bestemmingen.

ramptoerist in Ischgl / Samnaun, of vermijden die handel?

Heerlijk naar Ischgl natuurlijk, lekker man!

Elke dag mokken over al die anderen die het toch allemaal zo slecht doen of een beetje meegenieten met degenen die wel lekker kunnen skien?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Lekker meegenieten, onze tijd komt wel weer 😁

N.a.v. het topic met de apresski hits, ik kan de playlist niet openen met Apple Music 🙈

Apple Music of Spotify?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Spotify.

Streaming audio of old school mp3’s?

minstens 5 jaar na elkaar naar hetzelfde adres, of ieder jaar veranderen van verblijf?

minstens 5 jaar na elkaar naar hetzelfde adres, of ieder jaar veranderen van verblijf?

delphineg1991 op 03 jan 2021 22:02

@delphine1991 Leuk dat je meedoet! Even een korte uitleg: het is de bedoeling dat je eerst antwoord geeft op de voorgaande “dit of dat” en dan pas je eigen dilemma voorlegt.

Uitrusten doen we thuis wel!

even deblokkeren
@Tsjoecha
MP3’s, die werken ten minste overal in de wereld (en op het vliegtuig)

@delphineg1991
hoezo, maar 1x per jaar skiën
dus: eens je het ideale gebied voor jou gevonden hebt, vele jaren na elkaar voor minstens 1 week hierheen

  • op verkenning tijdens de andere skitrips (misschien ontdek je we een nog beter gebied of kan je genieten van een gebied dat te klein is voor een hele week)

Nieuwe opgave (voor de mensen met eigen materiaal, anders ken ik het antwoord al):
elke dag na het skiën je materiaal grondig afdrogen en controleren op schade
of
gooi maar op een hoop, de volgende dag/week zal het er nog wel liggen en zoveel kan er toch niet roesten/stukgaan

*bericht bewerkt door Vivace op 04 jan 2021 12:13

Glide on!

Canada eind maart, of dit seizoen toch echt als verloren beschouwen en volgend jaar extra groots uitpakken

*bericht bewerkt door moderator (Rene) op 04 jan 2021 13:48: Spamlink verwijderd

Canada eind maart, of dit seizoen toch echt als verloren beschouwen en volgend jaar extra groots uitpakken

delphineg1991 op 04 jan 2021 12:53

@delphineg1991

🤦‍♂️
je hebt hem nog steeds niet door: het is de bedoeling dat je eerst antwoord op het dilemma uit de vorige post en pas daarna je eigen “dit of dat” post

*bericht bewerkt door moderator (Rene) op 04 jan 2021 13:49: Spam link verwijderd

Glide on!

Volgend jaar groots uitpakken…

Een extra weekje weg met de kids of ze bij opa en oma stallen en zelf dat weekje gebruiken om lekker door te knallen?

Life is what happens while you were checking your phone

De vraag van @Vivace : grondig afdrogen en balen van eventuele schade. Het ligt aan de ruimte waarin het materiaal staat, bij onvoldoende warmte naar het eten terug naar de ruimte om nog eens de ski bindingen te laten klikken en ook nog eens een droge doek erlangs☃️

Extra week met de kids als dat mogelijk is kwa schoolvakanties, anders kids naar school + opa/oma en zelf genieten☃️

Als de liften nog steeds niet draaien maar je mag wel reizen: gewoon gaan en genieten in de sneeuw door te wandelen/sleeën of thuis blijven want er kan niet geskied/geboard worden?
(Toerskiën niet meerekenen)

LA NORMA😍☃️

Wandelen in de sneeuw en sneeuwgewenning doen voor de jongste :-)

een sneeuwman maken, of een sneeuwballengevecht houden?

Sneeuwballengevecht!

Heen rijden op zaterdagmorgen of vrijdagavond?

Het is o zo hard genieten.

Op zaterdag.

Tiefschnee of Poeder?

Uitrusten doen we thuis wel!

Poedersneeuw

Apfelstrudel (met poedersuiker) met ijs of met vanillesaus?

Met ijs.

Als je zelf je ski’s bouwt: Genoegen nemen met de imperfecties of opnieuw beginnen en doorgaan totdat ze perfect zijn?

Übung macht den meister!!!

Genoegen nemen met de imperfecties en ook gelijk met een nieuw paar beginnen.

Dryanuary of gewoon lekker alcohol drinken?

Uitrusten doen we thuis wel!

Gewoon lekker alcohol… ik deed al mee aan dry april,mei,juni,juli,augustus,september,oktober en november. (Zwanger ;-) )

Bombardino of glüwein?

Glüwein

Lasagne of Schnitzel mit Pommes

Rob

Schnitzel met rijst (vindt ik lekkerder dan aardappels)
Lasagne wordt het niet voor mij, kan niet tegen kaas

Nu in Nederland op winterbanden of op je zomerbanden rijden?

Winterbanden, je weet nooit wat het weer in petto heeft.
Dit seizoen: Take your loss of alert op de situatie en eventueel een last minute

Rob

Plaats een reactie