Landgraaf zondag 5 juni. Wie gaat er mee?

Ik heb even gebeld: de BBQ kan pas vanaf 17.00 uur (en dus niet als lunch).

Als dat voor mensen maakt dat ze niet meer (kunnen) komen, graag even laten weten.

Tsss saai, met al die leuke mensen???
Waar moet je ook alweer vandaag komen?

Tiny-M op 30 mei 2016 16:51

Nieuwegein (bij Utrecht)

Certified ski-boy, glijbewijs

En anders rijden wij ook langs de a2, is te doen met carpoolen toch? Maar als je niet mee durft mag je het ook zeggen hoor.

Zie dat met bbq, maar paar euro duurder is dan zonder. Is er geen lunch/koffie actie mogelijk?

Wilde van 10-14 uur ofzo.

.

Zie dat met bbq, maar paar euro duurder is dan zonder. Is er geen lunch/koffie actie mogelijk?

Wilde van 10-14 uur ofzo.

rmgb op 30 mei 2016 20:17

Ik geloof het niet.

Vorig jaar hebben we toch ook middags bbq gedaan?

Kan ik me niet herinneren. Maar hoe het ook zij, dit seizoen is dat geen mogelijkheid.

Ik ben er ook voor de bbg en het skiën!

#proudtobepartofleswintersporters

@admin

Even op de trein met onbekende bestemming springen … proficiat :)!

Lars3 op 30 mei 2016 09:00

Ook dank (voor de goede orde: zondagochtend is mijn tweede dochter Joëlle geboren).

Ik heb even gebeld: de BBQ kan pas vanaf 17.00 uur (en dus niet als lunch).

Als dat voor mensen maakt dat ze niet meer (kunnen) komen, graag even laten weten.

GiGi op 30 mei 2016 18:28

Ik kom desondanks, ik kom nl niet voor de bbq. Vorig jaar hebben we het ook in de middag gedaan, dus ik zal toch nog even kijken of ik ze kan bewegen. Als dat kan laat ik ze wel de optie geven aan eenieder die vroeger weg moet.

Even op de trein met onbekende bestemming springen … proficiat :)!

Lars3 op 30 mei 2016 09:00

Ook dank (voor de goede orde: zondagochtend is mijn tweede dochter Joëlle geboren).

DSvier op 31 mei 2016 11:07

Gefeliciteerd.

Ik heb even gebeld: de BBQ kan pas vanaf 17.00 uur (en dus niet als lunch).

Als dat voor mensen maakt dat ze niet meer (kunnen) komen, graag even laten weten.

GiGi op 30 mei 2016 18:28

Ik kom desondanks, ik kom nl niet voor de bbq. Vorig jaar hebben we het ook in de middag gedaan, dus ik zal toch nog even kijken of ik ze kan bewegen. Als dat kan laat ik ze wel de optie geven aan eenieder die vroeger weg moet.

DSvier op 31 mei 2016 11:09

Qua BBQ vind ik alles prima. Moet vanaf landgraaf toch nog 3+ naar huis rijden, ik reken er niet op dat ik voor 21:00 thuis ben.

@Bennie ik wil van 10-14 skien. Vertrek 815 uit Nijmegen. Wil je meerijden?

Ik kom zondag vanuit Breda naar Landgraaf gereden en aan het einde van de dag rij ik terug naar Groningen (Stad).

Mijn terug rij route is waarschijnlijk deze.

https://www.google.nl/maps/dir/Hotel+Snowworld+Landgraaf,+Wi…

mocht er 1 persoon aan deze route terug afgezet willen worden, is dat misschien mogelijk

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. @DSvier

Heel veel geluk met jullie kleine meid @DSvier !

Met dank aan @rmgb ben ik er zondag bij :D :D

Wij zijn er om 10 u dus en bbq ivm late tijdstip niet mee.

Mocht er iemand op de lijn Nijmegen, Venlo, landgraaf nog mee willen rijden. Ik heb nog 1 plek vrij in auto, incl materiaal

Vooruit, ik zal er ook rond 10 uur zijn. Tenzij ik mensen moet meenemen, dan wordt het eerder 11 uur.

Weer zo vroeg? Gaat mn nachtrust ;)

Ga ook proberen er rond 10.00uur te zijn, na 12.00 word de sneeuw snel zachter

Weer zo vroeg? Gaat mn nachtrust ;)

Tiny-M op 31 mei 2016 23:01

Niet iedereen hoeft zo vroeg te komen hoor. Ik vind het wel leuk om ook een rondje te skiën met de mensen die rond een uur of 2 weer terug gaan… Maar ik blijf dus ook tot en met de BBQ ergens om een uur of 17.30

[quote]Ga ook proberen er rond 10.00uur te zijn, na 12.00 word de sneeuw snel zachter

[quote][quote]Ga ook proberen er rond 10.00uur te zijn, na 12.00 word de sneeuw snel zachter

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Denk een stabiel hogedrukgebied en die “retour de l’est” gaat er niet komen

Dank allen voor de felicitaties!

Ik ben er vanaf 9 uur.

Weer zo vroeg? Gaat mn nachtrust ;)

Tiny-M op 31 mei 2016 23:01

Nachtrust, nachtrust… Wat was dat ook alweer?

Gefeliciteerd @DSvier!

Dank allen voor de felicitaties!

Ik ben er vanaf 9 uur.

Weer zo vroeg? Gaat mn nachtrust ;)

Tiny-M op 31 mei 2016 23:01

Nachtrust, nachtrust… Wat was dat ook alweer?

DSvier op 1 jun 2016 08:54

Byebye nachtrust…
Hallo koffieverslaving!

Truth be told, daarom hou’k van skiën in Italië. Op elke skipiste is er wel een goede koffieshot te vinden :). Hetzij in een prachtig restaurant of in een versleten hut …

null

Plaats een reactie