In dubio over lengte

Oh wacht ik weet het al. Goeiemorgen haha niet helemaal wakker.

Ja maar de situatie is wat veranderd na een gesprek met de groep waarmee ik ga. Die weigeren mee te gaan op de offpiste cursus dus toen had de onequiver ook geen zin meer en nu ben ik dus voorlopig weer piste-georienteerd op zoek.
Volgend jaar als ik les ga geven komt er een 2de bij en ik mag de twintipjes van mijn zwager lenen (die is net zo lang als ik en dan zijn ze niet ideaal maar dat gaat wel).

Er ging opeens een wereld open :)

43 vind-ik-leuks

Ik kon trouwens geen berichten meer plaatsen met dat account en ik kon er ook niet mee uitloggen. Daarom zit ik nu via de belgische site. Vet onhandig.

43 vind-ik-leuks

Volgens mij zei je toen trouwens: je moet breder nemen ;)

43 vind-ik-leuks

Dat zeg ik nog steeds :-)

When life gets too complicated.... SKI

Ja maar ik ga juist voor smaller als dit mijn pisteski word. Sorry :P
Ben ik nou eenmaal gewend.

Maar als ik volgend jaar ga beginnen met offpiste dan bind ik wel gewoon 2 snowboards onder oke? ;)

43 vind-ik-leuks

Ik denk dat je zeker niet breder moet gaan. Dit is breed genoeg voor af en toe off-piste. Regelmatig op de piste is te breed niet nodig en onnodig zwaar voor de knieën.

Click. Click. Peace

@Zoe~ I’m just kidding. Je moet iets kiezen waar je jezelf prettig bij voelt en niet omdat een ander het zegt.

When life gets too complicated.... SKI

@Rogier: nee maar ik wilde eerst een andere ski omdat ik offpiste aspiraties had.
Alleen ik wilde dit jaar beginnen daarmee met mijn vriend en zijn zusje, alleen kan dat helaas/gelukkig niet doorgaan.
Ik wilde daarom namelijk een onequiver, zodat ik allebei kon doen… Want 2x een paar ski’s aanschaffen in 1 seizoen leek me wat al te gortig.

Volgend jaar ga ik weer lesgeven (jeeeeeej!) en dus stel ik het beginnen met offpiste een jaartje uit (naar dat jaar, kan ik ook lekker gratis mee met de beter opgeleide instructeurs van de skischool).
Dat bracht het perspectief om te gaan sparen voor 2 paar en dus was breder inderdaad niet meer nodig. Maar daarom zei @Alex het toen. Eigenlijk volg ik je raad dus al veel beter op, @Alex. Alleen geen occasions voor mij :P wil mooie shiny nieuwe :D erg hè?

Ben jij een mod,@Rogier? Kun je mijn andere account wegdoen? Heb al de naam geprobeerd te veranderen, da’s geloof ik wel gelukt, maar ik kan er geen berichtje meer mee plaatsen en moet nu via Belgische site posten… Niet dat het heel veel uitmaakt maar 't is toch een beetje vreemd.

43 vind-ik-leuks

Waarom kunnen jullie mij niet taggen en ik jullie wel? Is dit account ook kapot? Ik kon nl wel 2x dezelfde naam aanmaken (opzich handig).

43 vind-ik-leuks

@Zoe~ dit werkt toch?

Misschien werkt een van de accounts niet meer omdat er een maximum aantal woorden is dat leden op één dag mogen posten… ;)

Nee wacht, dan zou mijn account ook niet meer werken… :0

Sjips alweer ontmaskerd als kletskous :(

43 vind-ik-leuks

Ha ha die @Zoe~ Als jij later visites gaat lopen of poli draait mag je er wel dubbele tijd voor uittrekken.
Maar succes met je keuzes voor schoenen en ski’s en neem vooral wat goed aanvoelt. ;-)

Dienten Die Alte schule

@Elly3: daarom wil ik ook naar Zweden emigreren. Daar heb je minstens een halfuur per patient. Het artsenwalhalla ;)
Nu nog even Zweeds leren maar dat komt vast wel goed :P

Beetje jammer dat je daar de helft verdient van wat je hier verdient :(

Gelukkig ben ik als patient een stuk mondiger dan als arts, want als ik eenmaal arts ben mag ik geen fouten maken dus dan is kletsen een stuk minder leuk ;)

43 vind-ik-leuks

@Zoe~ Waar ga je je co-schappen lopen? Ben je al aan Pediatrie toe? :)

Dienten Die Alte schule

@Elly3: doe jij ook geneeskunde/ben je arts? Ik neem aan dat mijn coschappen gewoon in het AMC zullen zijn, waar ik ook mijn bachelor doe. Ik rond dit jaar mijn BA af en dan moet ik op de wachtlijst (dus ga ik snel weer skiles geven). Kinder is wel een van de eerste coschappen en dat vind ik super leuk want ik wil kinderarts worden!

Ik doe ook elk jaar mee met het Teddy Bear Hospital, ken je dat?. Dan speel je dokter voor de knuffels van kinderen. Morgen is weer de laatste dag en dan ben ik weer ‘Teddyberoloog’. We hebben ook chirurgen, gipsverbandmeesters en apothekers en we nemen een heuse anamnese af.
Tot nu toe waren de knuffels die mijn patient waren allergisch voor vanalles en nog wat. Van spinnen tot spruitjes en van mayonaise tot school :D
Zó leuk om te doen :)

43 vind-ik-leuks

@Zoe~ Al heel lang kinderdiabetesverpleegkundige :) Kliniek prematuur-18j en polikliniek DM.

Dienten Die Alte schule

@Elly3: oooh wat gaaf zeg! Hoe gaat dat met kindjes met diabetes? Lijkt me zo moeilijk, vooral als ze puber worden enzo. Volgens mij had ik als ik als kind diabetes had gehad echt geen zin gehad om te spuiten ofzo. Doe je dan ook motiveringsgesprekken voor therapietrouw enzo?
En misschien een hele domme vraag maar bestaat er een congenitale vorm van diabetes of is dat een hyper/hypoglycemie die je dan behandelt bij pasgeboren baby’s die ontstaat als gevolg van de voedingstoestand van de moeder? Aangezien je zegt dat je ook met prematuren werkt…

Sorry voor de offtopic mensen, maar het is mijn topic dus dat mag dan wel toch? :D

43 vind-ik-leuks

@Zoe~ Prematuren zonder DM hoor, hooguit hypo/hyper door stress of moeder met DM. Werk ook gewoon op de kinderafdeling. Stuur anders pm :)

Dienten Die Alte schule

@Elly3! Ohja dus inderdaad geen congenitale DM. Dacht al :P nog nooit van gehoord (al kan dat in dit stadium van mijn opleiding heel goed ;) )

Hoe doe je een PM?

43 vind-ik-leuks

Dames misschien moeten jullie het offtopic gezellig bijkletsen even verder vervolgen via mail of priveberichten. Het topic ging over de lengte van ski’s :).
@Zoe~ Prive berichten (PM’s) kan je sturen door op iemands profiel op “bericht versturen” te klikken of via je inbox. Overigens meteen de bug opgelost die het taggen van jou naam onmogelijk maakte.

MAND!

Toppie! Ja sorry had de PM al gevonden!

43 vind-ik-leuks

Alleen dat werkt niet op mijn mobiel helaas dus ik blijf je even antwoord verschuldigd tot ik een computer tot mijn beschikking heb, als je het niet erg vindt, @Elly3

43 vind-ik-leuks

@Zoe even heel wat anders, met welke organisatie heb jij je anwarter gehaald? en worden de ski’s die je nu gekocht hebt ook de ski’s om les mee te geven ?

@Marjanvl: ik heb de anwarter gedaan bij de SBSSV (Salzburg) Kaprun.
Was prima te doen! Ik heb toen dus juist (onbewust) makkelijke ski’s gekocht die ik nu ben ontgroeid.
Eerst dacht ik nog: handig, voor lesgeven (kort en slap), maar eigenlijk heb ik spijt van die aankoop (hoewel ik het lastig vind toe te geven :P )

Ik kon namelijk gratis ski’s voor de lessen lenen bij mijn skischool. Dus da’s nogal jammer.

Voor de opleiding bij de SBSSV kon ik me alleen opgeven als ik kon aantonen dat ik bij een skischool ging werken, dus je moet eerst werk zoeken.

Ski’s die ik nu koop zijn dus voor eigen gebruik, alleen al voor de hoeveelheid kindertjes die over je ski’s heen skiën ga ik alleen nog op leenski’s lesgeven. Maar korte skietjes zijn ook veel fijner als je lesgeeft.

43 vind-ik-leuks

okee bedankt!
Ach wat is spijt, ik noem het liever inzicht wat te laat kwam…
Van ski’s lenen bij de skischool had ik nog nooit gehoord, toch handig om hier tzt ook even over te informeren
maar nu eerst studeren en dan skileraar worden(:

Plaats een reactie