transfer met de taxi van vliegveld innsbruck naar gerlos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

wij gaan een paar dagen skieen in gerlos en we vliegen op innsbruck ,nu willen we van innsbruck naar gerlos met de taxi, maar we zijn met ze tweeen dus er zijn nog 2 plaatsen over.dus ik ben opzoek naar mensen die ook daar heen gaan en dat we de taxi samen kunnen nemen en de kosten kunnen delen.wij vliegen Amsterdam - Innsbruck
zondag 3 maart 2013
vluchtnummerHV 6601
vertrek06:55
aankomst08:30

vraag het in het vliegtuig.

wij gaan naar Lech van 10 maart - 17 maart we vliegen op innsbruck met transavia.
Wie wil er een taxi delen we hebben een taxi voor 4 personen. We zijn met zijn 2en. Zodat we ook gewoon de kosten kunnen delen.

Taxi delen we vliegen vanuit Groningen met Transavia 10-3-2013-17-3-2013
aankomst innsbruck 14.45 terug 9.35

wij gaan 10 of 11maart naar Gerlos, eea afhankelijk van de vleigtijden en tarieven. Wie wil er een taxi delen.We zijn met 2 personen

wij gaan 10 of 11maart naar Gerlos, eea afhankelijk van de vleigtijden en tarieven. Wie wil er een taxi delen.We zijn met 2 personen

Gast587 op 21 feb. 2013 13:49

Wij vliegen zeker weten op 10 maart, ook met zijn 2-en. check mijn topic:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/103977

eindhoven naar innsbruck vliegen op 23-03 aankomst 14.20 uur / 28-03 vertrek 15.40 uur graag taxi delen naar skiwelt westendorf. of omgeving.
(U kunt bij ons 7 km van Eindhoven Airport uw auto parkeren!)
wij zijn met 2 personen groet Margo 0626499418

Zijn er nog mensen die aanstaande zondag 3 maart van Innsbruck naar Gerlos moeten en een taxi willen delen. Wij zijn met 3 personen en hebben de vlucht vanaf Groningen.
Aankomsttijd Innsbruck ongeveer 13.00 uur.
Retour is zondag 10 maart 9.30 uur.
Graag een reactie naar Molzelf@Gmail.com

vrijdag 01-03-2013 hebben wij de vroege vlucht vanaf rotterdam naar Innsbruck. Is er iemand waar ik en mijn vriendin de taxi(naar Gerlos) mee kunnen delen? Scheelt weer wat kosten. Als iemand zich aanbied zal ik contact met u opnemen.

Wij vliegen met 2 pers op maandag 11 maart om 1415u vanaf R’dam naar Innsbruck
Zijn er mensen die ook gaan en een taxi willen delen naar Gerlos?

ik ga een paar dagen naar koenigsleiten, zoek nog een paar mensen om een taxi te delen of bij aan te sluiten.

za 23 maart zell am ziller nar Konigsleiten tussen 1930 en 2100 uur
di 26 maart koningsleiten naar zell am ziller tussen 1700 en 1800 uur

Jeroen

zondag 24 maart kom ik om ongeveer8.50 uur aan op Innsbruck.Zijn er nog mensen die om die tijd ook naar gerlos moeten? kunnen we de taxi delen.Gr Andrfe 0622827694

Ik kom in de tweede week van januari alleen aan op Innsbruck (vanuit Liverpool) en omdat m’n vrienden er al een dag eerder zijn zal ik zelf van het vliegveld naar Köningsleiten moeten. In Saalbach was er een mogelijkheid om met een gedeelde taxi vanaf het vliegveld te reizen. Dit kon je vooraf reserveren en iedereen werd bij zijn eigen accommodatie afgezet.

Twee vragen:

  • Is een dergelijke dienst er voor Gerlos / Koningsleiten / Zell am Ziller ook?
  • En zo ja; wat is ongeveer het tarief?

Google taxi kammerlander is… ben destijds, met een vriend voor E30 die kant opgegaan. Dat was overigens wel een gedeelde bus maar daar heb ik zelf niets voor gedaan.

Wij vertrekken zondag 19-01-2014 om 14:35 vanuit Rotterdam naar Innsbruck iemand die ook een taxi nodig heeft naar Gerlos?

Plaats een reactie