Beste dorp voor skien en kroegen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Dit is de eerste keer dat ik naar het Zillertal ga.
Ik zoek en plaats dat een beetje centraal ligt voor skietoeren, een appartement dicht bij de lift en uiteraard ook nog een kroegie in de buurt.
Wie heeft een tip voor mij.

Zou kaltenbach doen of mayrhofen
dicht bij de lift en goede apres ski…

mayrhofen is de meest levendige en centrale ligging, Kaltenbach een stuk rustiger en iets minder centraal. Goede apres ski bij de bergbaan…

Skitoeren kun je het beste in Mayrhofen of in Zell am Ziller (Zillertal Arena).

Wil je naar Zillertal Arena of Penken? Zillertal Arena omvat de dorpen Zell am Ziller, Gerlos, Königsleiten en Krimml, Penken bereik je via Mayrhofen en Finkenberg.
Als je voor skitouren én gave Après ski gaat, zou ik voor Gerlos of Mayrhofen kiezen. In Gerlos raadt ik Luigi’s Turbobar aan (30-ers), of CinCin voor jong volk. Ik vind Luigi’s Turbobar heel gaaf om de muziek die ze draaien. De apres ski in Mayrhofen ken ik minder goed, maar die schijnt ook goed te zijn. Zowel in Penken als Zillertal Arena kun je goede touren skiën. De bereikbaarheid van de gebieden onderling is matig, behalve als je hotel in Zell am Ziller staat, dat ligt er zo’n beetje tussenin. Veel plezier

kom al 5 jaar in mayerhofen fun

Zonder enige twijfel Mayrhofen, appartementen en hotels voldoende bij de centrale lift waar ook meteen de beste apres-ski in de ice-bar plaatsvindt! Overigens op de piste ook en verder het dorp in voldoende mogelijkheden om een feestje te bouwen.

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Gezellig in mayrhofen, 's smorgens met zijn allen bij de lift in de rij staan om vervolgens de lift in gedouwd te worden… 's smiddags hetzelfde als men naar beneden moet…

Pistes zijn verder wel goed alleen jammer dat je niet naar het dal kan skien, bij 1 deel kan het wel, weet alleen de naam niet meer…

Mayerhofen,
maar je kunt het treffen dat het dal groen is (want Mayrhofen ligt onder in hetdal, overigens net als Zell am Ziller)en dat je de sneeuw pas vind nadat je in de lift omhoog bent gegaan…

zou zeggen, Gerlos, kan je skiend richting konigsleiten en Zell en je hebt in Gerlos zelf een zeer leuke apresski :D:D

Gerlos. Zonder twijfel.

In Mayerhofen kun je trouwens skien tot het dorp vanaf het Ahorn-gebied.

Mayrhofen!!
je kunt weliswaar vanaf Penken niet tot het dal komen, maar de apresski is er SuperToll! onder andere de Pilzbar(op de piste bij de gondel), de Ice Bar(redelijk nederlands) of de Grosse Apres Skihut(vond ik zelf de beste) zijn maar een paar die je ongetwijfeld een goede week apres ski kunneh bieden.

Gerlos, Kaltenbach, Hoch-Fügen.Mayrhofen ( Penken ) geen dalafdaling, is groot nadeel vind ik. Wel idd leuke kroegen.

Mayrhofen zou ik doen, in Gerlos zit je tussen allemaal misselijke Hollanders… Daar heb ik echt geen behoefte aan als ik op vakantie ben…

Gerlos of Mayrhofen!

Wie skiet er dan ook naar Mayrhofen, je skiet natuurlijk naar beneden naar hintertux om daar naar de hexenkessl te gaan. Beste apres ski in de omgeving. De bus brengt je dan weer thuis ;)

Vond Mayrhofen echt tof qua après ski maar in de vakanties zijn de wachtrijen bij de lift minder en ook jammer dat er geen dalafdaling is. Ga dit jaar naar Königsleiten, misschien minder après ski maar wel lekker huisje aan de piste en naast nieuwe gondel! En dorpje ligt lekker hoog! Heb zo´n hekel aan groene weilanden :-)

Plaats een reactie