Je zal er maar zitten: verse sneeuw maar liften dicht door staking!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Via Lattea

Volle bak sneeuw daar vanaf gisteravond tot morgen, maarrrrrrrrr de liften blijven gesloten omdat er gestaakt wordt!!!
Waarom er gestaakt wordt is me niet helemaal duidelijk, maar je zult er maar zitten met je skipas, gehuurd materiaal etc etc…

Inderdaad Edwin. Lijkt me niet prettig voor je vakantie als je volle bak wil skiën. Wellicht staat er een vergoeding tegenover, maar dat zal wel niet.

MONDAY 18 LIFT WILL BE CLOSED

We inform our kind customers that, due to a Vialattea workers strike announced by the unions, on MONDAY 18, 2013 all the lifts on the Italian part of the Vialattea skiing area will be closed.

Fantastisch ski gebied, maar volgens mij ga je daar heel anders over denken als je zo’n staking treft…

Doet me denken aan de staking van luchtverkeersleiders in de zuidelijke Europese landen, die staken ook op de meest ongelukkige momenten…

Eén ding is zeker, in Via Lattea vindt het personeel zichzelf belangrijker dan de klant. En dan gelijk een hele dag staken…

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Als ik daar zou zitten, zou ik waar mogelijk gewoon te voet naar boven gaan…

Suc6! Er wordt tot 60cm verse sneeuw verwacht deze dagen

Doet me denken aan de staking van luchtverkeersleiders in de zuidelijke Europese landen, die staken ook op de meest ongelukkige momenten…

Eén ding is zeker, in Via Lattea vindt het personeel zichzelf belangrijker dan de klant. En dan gelijk een hele dag staken…

Constant op 17 mrt. 2013 12:46

Ik gok dat ze wel een goede reden hebben om te staken. Het is een beetje erg kort door de bocht om te zeggen dat ze zichzelf belangrijker vinden dan de klant.

Het is wel balen dat de klanten daardoor de klos zijn.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Feit blijft dat ze kiezen voor een zeer publieksonvriendelijke actie. Als je in je recht staat en genoeg steun hebt van de vakbond, dan zijn er genoeg juridische mogelijkheden om eventueel onrecht weer recht te zetten.

Ander feit is dat dit soort publieksonvriendelijke stakingen aanzienlijk vaker voorkomen in zuidelijk Europa dan elders in Europa.

Linksom of rechtsom, of het nu de schuld is van werkgever of de werknemers, misschien wel allebei, Via Lattea staat bij deze op mijn negeerlijst. Dat is het resultaat van dit soort stakingen, het getroffen bedrijf, in dit geval de liftmaatschappij, kampt nog jaren met reputatieschade want wie weet wanneer de volgende staking volgt?

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

het is dan al helemaal balen als er geen skigebieden in de buurt zijn. of als je met de trein/bus/vliegtuig bent…

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Laat skiers dan gratis in de lift

Heeft wel wat weg van de NMBS stakingen, daar zijn de klanten ook steeds de pineut

Dit soort stakingen zorgen er alleen maar voor dat ze straks geen stakingen nodig hebben gezien het geen klanten meer krijgt.

Ik zou helemaal flippen, staken vind ik prima maar doe dan wat anders dan de klanten te benadelen die uberhaupt je brood op de plank regelen.

Plaats een reactie