Ski gezelschap L3V 12/1 --> 20/1 gezocht

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Hallo ik ben van 12-01 tot 20-01 op skivakantie in Les Menuires in Les Trois Vallees. Door omstandigheden ga ik dit jaar alleen op reis ga.

Ik vind het prima om alleen te reizen en te gaan skiën echter lijkt het mij ook leuk om bijvoorbeeld een dagje met andere mensen te gaan skiën om eventueel wat tochten te maken.
Ik ben een 38 jarige (ver)gevorderde skiër die over het algemeen overal zonder al te veel problemen netjes vanaf komt.
Mijn voorkeur ligt bij on-piste skiën en ik vind het leuk om veel kilometers te maken en treuzel over het algemeen dus weinig.
Wel vind ik het leuk en lekker om s’middag even (rustig) te eten in een restaurantje.

Ben je tussen 12-01 en 20-01 in L3V en je vind het leuk om een dagje met mij te skiën (of je bent met een groep en wilt mij een dagje meenemen) laat dan hier even een berichtje achter of stuur mij een PB

gr Martin

Hallo Martin,

Wij zijn in Les Menuires van 13/01 tot 20/01. We zijn met 7 man en je mag gerust met ons mee glijden hoor . Ons bende bestaat uit 5 Vlamingen en 2 Nederlanders en we verblijven in Les Clarines. Ps: Onze 1ste ski dag is 14/01.

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

Hallo Peter,

Bedankt voor je bericht. Het lijkt mij leuk om een dagje met jullie te gaan skiën, ik stuur je mijn gegevens via een PB naar je toe zodat we iets kunnen afspreken als wij beiden daar zijn.

Tot binnenkort

Hallo Martin,

Berichtje ontvangen en ik heb ook Whatsapp. Ik heb je ook een PB Gestuurd.

Tot volgende week

Peter Hertegonne

Plaats een reactie