Studio33

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Hey fanatieke wintersporters!

Waar ik altijd naar Fendels en Kaunertal ben geweest ga ik het nu eens proberen in Westendorf :)

Ik kwam appartement studio33 tegen en nu vroeg ik mij of iemand hier ervaring mee heeft?

Op foto’s ziet het er niet bijzonder maar ook niet slecht uit en voor een lage prijs (daar hou ik van als hollander ^^)

En hoe is het sneeuw in het week van februari?

Eerste week van feb. bedoel ik natuurlijk ^^

Ik ben wel bekend met de sneeuw in SkiWelt, maar niet met Studio33. Dus bij deze het antwoord op jouw tweede vraag:

Dit verschilt altijd per seizoen. De ene keer hadden we superveel sneeuw (afgelopen seizoen was echt een top jaar) en soms is het een ‘drama’. Groene stukken op een piste, waardoor die afgesloten is. Nou ja, afgesloten? Voor een bepaald deel is het dicht, maar dan ligt er ook een piste naast dat op het zelfde punt terecht komt ;)

Ik wens je in ieder geval veel plezier in Westendorf en maak vooral de doorsteek (via piste 11) naar het grootste gedeelte van SkiWelt, veel meer plezier dan alleen in Westendorf zelf.

Carnas on Tour

Zo … even een account aangemaakt :D! Bedankt voor je reactie!
Ik zit natuurlijk alweer fanatiek de webcams te volgen, en dan zie ik dat het gisteren nog groen was en vandaag al heerlijk wit, voor mij kan het niet snel genoeg gaan!

Nog steeds iemand gezocht met ervaring met Studio 33

Top, welkom ;)

Ik zit het ook al per dag te volgen. Qua après-ski zit je in Westendorf ook trouwens goed. Een bezoek aan de Mosquito is zeker de moeite waard, dan wel in de avond. Vol met Nederlanders, maar SU-PER gezellig.

Carnas on Tour

Heb 2 jaar geleden in studio 33 gezeten maar vond het niets. Je zit in een kelder met een mini raam.

Top, welkom ;) Ik zit het ook al per dag te volgen. Qua après-ski zit je in Westendorf ook trouwens goed. Een bezoek aan de Mosquito is zeker de moeite waard, dan wel in de avond. Vol met Nederlanders, maar SU-PER gezellig.

Svennoo op 23 nov. 2013 19:30

Het ziet er iig al goed wit uit :)

Ik hoor inderdaad iedereen over de Apresski in dit gebied, klinkt goed!

Heb 2 jaar geleden in studio 33 gezeten maar vond het niets. Je zit in een kelder met een mini raam.

Gast478 op 24 nov. 2013 13:10

Hmm oke, opzich vind ik dat niet zo’n probleem omdat ik daar vooral kom om te slapen, dus hoe zijn de bedden? En de keuken, is dat een beetje te doen?

toen wij er zaten zat er een hele klein aanrecht in zonder kookplaat alleen een magnetron en een koelkast. de bedden waren verder wel oke

Plaats een reactie