aprés-ski in de zomer??

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hintertuxer Gletscher

Misschien een rare vraag, maar wij wouden wellicht in de zomer naar de hintertux gletsjer en vroegen ons af is er ook aprés-ski in de zomermaanden?

De laatste keer dat wij er in de zomer waren was het “uitgesproken rustig”. Om maar niet te zeggen … doods. Onderaan was het Hohenhaus Tenne open maar het aantal mensen aanwezig was 2 (m’n vrouw en ik).
Geplande events: http://www.tenne.com/hohenhaus-tenne-hintertux.html… (dus pas in augustus een tractortreffen).

Als je aprés-ski actie wil, zal je (lange) tochten naar de discotheken in de grote omgeving moeten doen … Ik vermoed Kramsach of zelfs Innsbruck. Lees: tijdsverspilling. Tenzij je zelf met een grote groep zou gaan en sfeer kan bouwen.
Als je gewoon dorpse gezelligheid wil kan je (meestal) activiteitenkalenders bij de lokale VVVs vinden.

Misschien beter om naar Zoetermeer te gaan en daarna naar de skihut in Rotterdam. ;)

Übung macht den meister!!!

Misschien beter om naar Zoetermeer te gaan en daarna naar de skihut in Rotterdam. ;)

RFKANGOO op 31 mei 2016 12:44

Zeker doen! Skihut op zaterdag vind ik persoonlijk het gezelligst :)

Carnas on Tour

Als beneden het terras open is kun je een drankje drinken, that’s it. De 2x dat ik er in de zomer was, zat ik in Mayrhofen. De après ski tenten zijn dicht en de gemiddelde leeftijd was ruim boven de 50. Brück’n Stadl had 1 avond live muziek met een hoempapa band.

ik was vorig jaar in augustus in Hintertux… empty. Maar ze verkopen nog wel her en der bier!

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Als beneden het terras open is kun je een drankje drinken, that’s it. De 2x dat ik er in de zomer was, zat ik in Mayrhofen. De après ski tenten zijn dicht en de gemiddelde leeftijd was ruim boven de 50. Brück’n Stadl had 1 avond live muziek met een hoempapa band.

Tiny-M op 31 mei 2016 21:23

De keer dat ik er in de zomer was heb ik inderdaad hetzelfde meegemaakt :-)

Plaats een reactie