Paasvakantie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les 2 Alpes

We hebben een reis geboekt van 9-16 april, ik volg het weer op de voet en heb zo het gevoel dat er niet meer veel te skiën valt (webcams). Is iemand er nog maar pas geweest is of enig idee heeft of er nog een dump komt?

ik heb hetzelfde gevoel , hebben ook die periode geboekt ?
Iemand tips ?

Zwemvliezen zeker…

Hoi Cedric,

er valt nog prima te skiën dan! Mits je boven de 2400 meter blijft en dat kan prima. De beelden die je ziet zijn voornamelijk van het dal en daar wil je überhaupt niet zijn, ook al is het midwinter. De paar pistes die daar liggen zijn puur voor de ‘terugreis’ vanuit het hoger gelegen skigebied of voor les voor beginners. check deze beelden maar

null

Overigens vreemd dat je paasvakantie noemt, het is naar mijn weten pas 21 april pasen :-)

Misschien komt dat omdat het in België al vanaf 9 april al paasvakantie is ;-).

Hartelijk dank Freek voor de info, en idd ik woon in België en daar noemen ze het zo.

aha, ik had al een vermoeden gezien je naam…
Ik moet overigens wel eerlijk bekennen dat de condities in het dal op dit moment zelfs voor begin april wel erg ‘zomers’ zijn… 0 graden niveau ligt regelmatig hoger dan de top van de berg, dus ook hoger in het gebied zal het snel slushy zijn. Maar daar ligt nog steeds genoeg (volgens personen die daar op dit moment vertoeven0

geniet van je vakantie! en laat wat sneeuw voor mij liggen

groet,

Freek

Bedankt, morgen is het zover, ik zal hier nog wel een post laten over de condities als ik internet heb.

Wanneer ga jij naar l2A?
Ook jij een prettige vakantie toegewenst!

hoi, wij wonen in les deux alpes en ja het is inderdaad al enkele weken veel te warm, maar gelukkig hebben wij een gletsjer en kan je dus sowieso skiën!
ze geven trouwens vanaf 12 of 13 april terug wat minder en kouder weer, en misschien wel een sneeuwvlokje!!
geniet vooral van jullie vakantie!!!
en als jullie nog nederlandstalige skilessen zoeken:
+33666062989

@nele en erik,

Samen met een vriend komen ik met pasen nog een aantal dagen naar L2a. Mijn vriend heeft langere tijd niet geskied en kan dus wel een lesje gebruiken. Hebben jullie email, dan kunnen we misschien afspreken.

Fantastisch weekend gehad en lekker kunnen boarden.

Plaats een reactie