Druk??

Dit onderwerp gaat over de bestemming Feldberg

Wij willen graag in januari 3 dagen gaan skiën dit gebied. Ik heb gelezen dat het in het weekend erg druk kan zijn. Hoe is dit op doordeweekse dagen?

Is het de moeite waard om het weekend te vermijden?

Ik zit er nu, tis een regelrechte ramp met parkeren. Daarom zijn we in andere gebiedjes geweest met de kids. Elke dag was het een puinhoop met enorme afstanden die men omhoog moest lopen met skis. Soms wel 3km! Als je in fahl parkeert dan is er voor 1100u zeker plek vlakbij de lift. Feldberg moet je voor 930u zijn. Qua drukte op de piste zelf is wel ok als je maar niet naar de feldberg gaat. De grafenmatt, zeller, silberwiese en fahl hebben de mooiste pistes. Zeller en silberwiese liften zijn zoizo niet druk. Ik ben zelf een halve dag geweest. samen met de kinderen ben ik in muggenbrunn, todtnauberg en belchen geweest. Vooral het laatste gebiedje was goed. Mijn kinderen kunnen nu een beetje skien dus feldberg was geen noodzaak. Binnenkort post ik hier een filmpje met de parkeerramp op de feldberg. Ik ben er wel van overtuigd dat buiten de vakanties,doordeweeks het zeker niet druk is omdat het voornamelijk plaatselijke bezoekers zijn. Dus ja vermijd het weekend!

Mijn familie woont in de buurt van de Feldberg, dus ben er elk jaar wel te vinden. Op doordeweekse dagen is het prima te doen. voldoende parkeerplaatsen en geen wachtrijen bij de liften. In de weekeinden moet je er optijd bij zijn.

Plaats een reactie