GoPro Hero 3 Black Edition

Wat een massel! Ik heb hem dus via pixmania besteld voor € 299,- zie ik nu dat ze net de prijs hebben aangepast naar € 421,56. Zal die € 299,- een foutje in het systeem zijn geweest?
Maak me verder niet uit! Ik heb hem voor die prijs bevestigd gekregen en betaald!

Lajla op 26 nov. 2013 23:14

Zou me niet verbazen moesten ze met een mail komen dat het niet klopt en dat het product niet kan uitgeleverd worden… :D Nuja, hopelijk heb je geluk! Nette prijs dan wel.

Ze hebben een orderbevestiging gestuurd waarin staat dat het op voorraad is en dat het gevalideerd is. Ook staat er duidelijk dat hij betaald is. Kortom, ik denk dat ze niet meer keuze hebben dan dat ze over moeten gaan tot levering.
Dat is het risico van een webwinkel ;)
Maar, gaat het toch mis, dan haal ik hem denk ik bij de Mediamarkt. Daar hebben ze hem nu ook in de aanbieding

let's get this party started!!

Status is verzonden. Volgens mij gaat het echt goed komen ;)
Mooi cameraatje voor een mooi prijsje dus :)

let's get this party started!!
let's get this party started!!

Die ga je nooit hier krijgen…

Binnen!! En nu nog een juiste site zien te vinden die verteld welke instelling je het beste op welk moment kan gaan gebruiken. (en een betere computer, maar die komt snel)

let's get this party started!!

@Dimitri top dank je voor deze tips

let's get this party started!!

Voor iemand die nog geïnteresseerd is een GO PRO 3 BLACK:

http://www.blue-tomato.com/nl-BE/product/GoPro+Cam-HERO3+Bla…

297 euro

Dat zal dan een hele tijdelijke actie van Blue-Tomato zijn geweest. Ze hebben hem nu voor 399 euro op de site staan. Mooie prijs voor de 3+, maar veel te duur voor de 3!

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, maar ook nieuw met een Gopro. Sinds kort heb ik de Gopro hero 3 black.
Ik heb al op verschillende site’s gekeken en dit forum ook al afgezocht, ik ben opzoek naar de juiste instellingen die ik kan gebruiken tijdens het skiën.

Verder zit ik met het volgende; ik wil mijn Gopro graag op mijn helm plaatsen, kan dit gewoon met de plakkers die ik erbij heb gekregen? of moet ik hem nog extra vastzetten?

Ik hoor graag van jullie!

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

@rvanderveen Voor tips rondom instellingen, zie mijn vorige post in dit topic (ergens hier boven van 28 nov).

Voor wat betreft GoPro op je camera… Ik heb vorig seizoen mijn GoPro op mijn helm bevestigd met de plakkers die erbij zitten. GoPro zat super stevig. Extra vast zetten is niet nodig.

Met een of ander kabeltje je GoPro voor de zekerheid nog extra aan je helm vastmaken kan nooit kwaad natuurlijk. Better safe than sorry ;)

Klopt, maar daar ben ik snel vanaf gestapt. GoPro namelijk daarna snel even op een andere plek bevestigen gaat dan niet zo snel/makkelijk.

GoPro Black 3+ (plus) weer in de aanbieding bij Suprasport, voor mij 399 euro!
http://suprasport.nl/GoPro/

Scheelt al weer snel 35 euro met de goedkoopste aanbieder op de vergelijksites

Kan uit eigen ervaring zeggen dat ze goede service leveren en ook veel accessoires te koop hebben voor prima prijzen. Heb zelf mijn GoPro 3+ ook hier gehaald: was toen net 1 week uit en ook 399 :-D

Can't wait for the snow!

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, maar ook nieuw met een Gopro. Sinds kort heb ik de Gopro hero 3 black.
Ik heb al op verschillende site’s gekeken en dit forum ook al afgezocht, ik ben opzoek naar de juiste instellingen die ik kan gebruiken tijdens het skiën.

Verder zit ik met het volgende; ik wil mijn Gopro graag op mijn helm plaatsen, kan dit gewoon met de plakkers die ik erbij heb gekregen? of moet ik hem nog extra vastzetten?

Ik hoor graag van jullie!

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

rvanderveen op 11 dec. 2013 17:52

Kan gewoon met de plakker. Is industriële kwaliteit en blijft gewoon goed zitten. Je hoeft hem alleen maar extra te ‘zekeren’ als je hem bevestigt op iets wat kan flexen/krommen, bijv. op je ski of je board. Op je helm is dit dus niet nodig.

Can't wait for the snow!

Voor iedereen die wat tips wil voor hun GoPro zijn hier een paar handige websites:

http://abekislevitz.com/understanding-your-new-gopro/…
http://lewiswalsh.com/gopromodes.pdf
http://imgur.com/a/CjmC5
http://www.youtube.com/user/micbergsma/videos?view=0…

Dimitri op 28 nov. 2013 22:16

Bedankt. Weet je toevallig hoe de 720p Superview modus (die bij de Black 3+ beschikbaar is) zich wat betreft kwaliteit verhoudt tot de andere formaten in die tabel?

Can't wait for the snow!

Dat zou ik niet weten. Ik heb de GoPro Hero 3 Black.

Bij de officiële GoPro webshop is er nu tot 16 december trouwens een actie dat er geen verzendkosten zijn. Het wordt verstuurd vanuit de States.

http://gopro.com/.

Heb zelf maandag iets besteld en gisteren al binnengekregen!

Can't wait for the snow!

Ik heb nog een vraagje. Welke extra batterijen voor de gopro kan ik het beste kiezen. Ik kom natuurlijk een backpac tegen, echter heb ik liever gewoon losse batterijen, Maar welke zijn nou het beste? Die van GoPro zelf, of eXtreme Ways?
Hoor graag van jullie

let's get this party started!!

Maatje van mij zweert bij de "nepperts" en dan liefst van 1300 mah. Die zijn ook voor een prikkie te krijgen via ebay.

Ik ga ze zelf ook bestellen…

Gaat er niet nog iemand naar de US komende dagen? Scheelt zo verdomde veel als je de GoPro daar koopt.

Vanmiddag de 3+ Black besteld bij Suprasport.nl. Met 399 euro een flink stuk goedkoper dan de andere aanbieders! Hadden er nog 1 op voorraad dus als het goed is heb ik hem voor mijn wintersport begin januari!

Zat er eerst over te denken om de 3 te kopen, maar met een verschil van 75 euro tussen de goedkoopste aanbieder van de oudere 3 en de 3+ van suprasport toch maar voor de nieuwste gekozen.

Super snelle levering van Suprasport, dik tevreden met mijn gopro!

@ MarkD
gewoon via ebay bestellen ,
380 euro voor de 3Plus
de verkoper heeft een positieve feedback van
;amp;hash=item27dc7d43ea

Is alsnog veel geld, aangezien je voor 250-300 euro klaar bent in Amerika. Maar een kennis gaat over drie maanden, moet helaas wachten tot dan.

voor de mac-mensen: voor Final Cut pro is er een plugin die hetzelfde doet als Superview.

null

Is nog gratis ook. En je hebt controle over wat word "uitgerekt". Dit is ook ideaal als je 4:3 materiaal hebt (de 960p en 1440P opties) en geen zwarte balken wil, maar wel alles in beeld wil.

Daarnaast heb ik voor mezelf de guide die eerder gepost is aangepast voor mijn vader. Dus denk misschien kan ik anderen ermee helpen. Ik ga er vanuit dat je de video’s later knipt en plakt, dus gebruik verschillende resoluties.

null

en een link naar de PDF: http://ppl.ug/6WTgPMoqtc0/

Heb hem zelf geprint op een A5 formaat. Ideaal voor in de tas. in het kort mijn advies voor skien:

720/120/narrow: Ideaal voor slowmotion shots bij truukjes. Wel als iemand anders jou filmt, want als je dit op je helm doet of in je hand houd trilt het teveel. Dan is 720P Wide beter, maar eigenlijk als je een mooie slow-motion wil zou ik toch iemand anders laten filmen. vanuit first-person vind ik 60FPS vaak goed genoeg voor slow-motion van "normale" momenten.

1080/60/wide: Voor op de helm, prima voor actie.
1080/60/Narrow: Voor als je iemand vanuit stilstand filmt
1440/30/wide: Mooie POV (vanuit oog van de persoon) optie. Geen slowmotion, maar geeft meer hoogte zodat er meer in beeld is.
2.7K/30/Wide: De modus voor avondshots, in de kroeg etc. Je kan makkelijk na de tijd "inzoomen" om toch een medium of Narrow beeld te krijgen, omdat je resolutie te over hebt. Wel zwaar voor je PC!

Ik film nu al een tijdje op 1440 / 48FPS / Wide (om het lekker te laten matchen met m’n DSLR beelden van 24FPS) en daar heb ik tot nu toe absoluut geen spijt van. Ik kan het zonder moeite vertragen en kwa framing kan ik zelf kiezen wat in beeld komt (de onderkant of bovenkant van het opgenomen beeld). Ik stap niet snel meer over naar een andere modus denk ik ;)

Goed punt rene. Bij mijn video’s ga ik uit van een 30FPS workflow. bij 24 (wat voor mij ook best handig kan zijn bedenk ik mij) is de 48FPS helemaal geen gekke optie!
en als je op 120FPS schiet en omzet naar 24 FPS is dat 5x vertraging in plaats van 4x. Komt ook exact uit dus is ook erg leuk voor tricks.
Dit wist je vast allemaal al. maar voor de mensen die het niet weten (A)

Hoe lang filmen jullie per dag, film je de hele dag of film je stukjes?

Plaats een reactie