Herkenningsmiddel op de piste

Kunnen de truien nog steeds besteld worden?

Houd moed! Houd vol! Samen komen we er wel.

Spijkerbroek, Unox-muts en géén handschoenen…

Geen handschoenen is me toch wat te gevaarlijk, zo’n kant van een ski kan aardig aankomen. Voor een herkennings-fleece-iets ben ik wel in. Stickers ook prima, maar waar moet ik die plakken dan? Op m’n rugzak blijft ie wellicht zitten op kleding niet vermoed ik.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

stickers lijkt me een goede optie! ik plak ze op mijn ski-jas of op mijn helm, of verticaal op mijn broek! want ik heb natuurlijk wel een wintersporters.nl trui, maar die heb ik niet op de piste aan in de week van nieuwjaar (bbrrrrr)

Certified ski-boy, glijbewijs

Zo’n trui of een shirt lijkt me best oké. Stickers plakken is dan weer niet mijn ding.

Nog eens dit oud topic naar boven halen.

@Droopy-d Goed dat je er over begint! Ik beloof dat er deze winter nog een sticker komt!

Rogier op 11 okt 2013 10:23

Chose promise, chose due. Waar blijven die stickers @Rogier :) ?

Wij rijden elke wintersportvakantie met een paar snelle auto’s richting onze bestemming(en). Omdat we geen skikoffers op ons “linkerbaantreintje” kunnen/willen, missen we een klein beetje herkenning richting de andere wintersporters mét skikoffers. We zwaaien graag naar andere wintersporters, maar ons gebaar wordt nu vaak, door gebrek aan herkenning, beantwoord met een vage blik of héél soms een slap handje.

Wij zouden in het kader van wat gratis promotie voor de site, en wat betere wintersportherkenbaarheid voor ons, best met een mooie wintersporters.nl-raamsticker rond willen rijden.

…mits de wintersporters hier plechtig beloven enthousiast terug te zwaaien! ;)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@Sneeuwbaard, zwaaien naar een stel inhalende aso’s die op de linkerbaan in een treintje voorbij komen vliegen? ;)

Oeps, er is vorig jaar iets mis gegaan met de stickers. Ik ga even kijken wat we dit jaar kunnen doen.

Click. Click. Peace

Helmstickertje is wel een leuk idee!

Even a bad day skiing is better then a good day at work

@Sneeuwbaard, zwaaien naar een stel inhalende aso’s die op de linkerbaan in een treintje voorbij komen vliegen? ;)

Userd op 8 okt 2014 08:06

Zwaaien naar een paar enorm aardige, vriendelijke modelburgers/wintersportfanaten, die een paar keer per jaar eindelijk eens een klein beetje kunnen “genieten” van auto’s met een groot potentieel. Die mag je toch niet per definitie asociaal noemen?! Niets socialer als vriendelijk zwaaien naar wintersportlotgenoten!

Ik moet wel bekennen dat, achteraf gezien, het plannetje niet zo goed doordacht is. Als de raamsticker pas gezien wordt nadat wij voorbij gereden zijn, zal dat “vriendelijk naar elkaar zwaaien” niet meer gaan lukken.

Was er al een voorstel gedaan voor een wintersporters-tune-toeter?! :D

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik ben ook wel voor een Wintersporters sticker. In 2 formaten zodat ie overal toe te passen is :-)

@Sneeuwbaard, zwaaien naar een stel inhalende aso’s die op de linkerbaan in een treintje voorbij komen vliegen? ;)

Userd op 8 okt 2014 08:06

Zwaaien naar een paar enorm aardige, vriendelijke modelburgers/wintersportfanaten, die een paar keer per jaar eindelijk eens een klein beetje kunnen “genieten” van auto’s met een groot potentieel. Die mag je toch niet per definitie asociaal noemen?! Niets socialer als vriendelijk zwaaien naar wintersportlotgenoten!

Ik moet wel bekennen dat, achteraf gezien, het plannetje niet zo goed doordacht is. Als de raamsticker pas gezien wordt nadat wij voorbij gereden zijn, zal dat “vriendelijk naar elkaar zwaaien” niet meer gaan lukken.

Was er al een voorstel gedaan voor een wintersporters-tune-toeter?! :D

Sneeuwbaard op 8 okt 2014 14:18

Ik denk dat dat vriendelijk zwaaien dan toch vlug met een ander handgebaar verward wordt ;)
Misschien een een wintersporterscarwrap een te overwegen optie?

Misschien een een wintersporterscarwrap een te overwegen optie?

Userd op 8 okt 2014 14:45

Een totale wrap, neon in de wintersporters kleuren, een laser in de gril die het logo op het asfalt projecteert…

Ik houd me aanbevolen! :D

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Misschien een een wintersporterscarwrap een te overwegen optie?

Userd op 8 okt 2014 14:45

Een totale wrap, neon in de wintersporters kleuren, een laser in de gril die het logo op het asfalt projecteert…

Ik houd me aanbevolen! :D

Sneeuwbaard op 8 okt 2014 14:59

Ik ook ;-)

Click. Click. Peace

En op de piste?? Doen we daar een ski-jack in wintersporterskleuren of wordt het een logo wat we erop kunnen strijken ;)

Dienten Die Alte schule

Wintersporters.nl merchandisejack?

wintersporters.nl helmskin en voor de niet helm dragers een muts, of beide voor in de apre ski de muts en tijdens het relaxen in de avond ( lees hapje eten / drinken ) zo heb je ook leuk aanspraak op een terrasje ofzo en in de avond als je niet je helm op hebt.

wellicht in samenwerking met poederbaas?
@sneeuwbaard

dat wordt dan wel met helm of muts achter het stuur zitten ;)

sticker is vrij “definitief” mocht je een dagje incognito de piste op willen, kun je bij een helmskin ervoor kiezen om hem er even af te halen.

niemand die voor het logo brandmerken achter in de nek kiest?

p.s. nee, ik ben niet degene die met een muts in een restaurant zit, maar wel altijd een muts bij heeft en zich met muts buiten verplaatst in de avond uurtjes :)

don't count the days, make the days count !

of een wintersporters.nl band voor op de Adidas ID2 pro…
maar een sticker of helmskin/ muts is ook leuk!
en in plaats van een grote sticker op de achterruit een mooie sticker op de motorkap…
Dan ziet iedereen die ingehaald wordt dat logo in hun achteruitkijkspiegel…

(trommelgeroffel)

Ze zijn er de Wintersporters.nl stickers… Als jullie een aantal stickers willen, dan vragen wij je het volgende te doen. Stuur ons een envelop met daarin een aan jezelf geadresseerde en gefrankeerde envelop en wij vullen deze met stickers en sturen hem naar je terug!

Stuur deze enveloppen naar:
Wintersporters.nl
Willem Buytewechstraat 45
3024BK Rotterdam

Click. Click. Peace

@Rogier,

Heb je een fotootje van de stickers ?

May the ski force be with you !!

Morgen!

Click. Click. Peace

Hoe groter de envelop, hoe groter/meer/mooier de stickers?! :P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@Rogier
En hoe moeten de Belgen dat doen? :-p

Volgens mij kunnen we ook al vanuit België internationale post versturen. ;)

Inderdaad, op dezelfde envelop manier.

Click. Click. Peace

Top!

One life. Live it.

Waarom heb ik trouwens een rood bolletje onder mijn profiel? Gevaar? ; )

One life. Live it.

(trommelgeroffel)

Ze zijn er de Wintersporters.nl stickers… Als jullie een aantal stickers willen, dan vragen wij je het volgende te doen. Stuur ons een envelop met daarin een aan jezelf geadresseerde en gefrankeerde envelop en wij vullen deze met stickers en sturen hem naar je terug!

Stuur deze enveloppen naar:
Wintersporters.nl
Willem Buytewechstraat 45
3024BK Rotterdam

Rogier op 16 okt 2014 17:56

Leuk, Enveloppe gaat vandaag de deur uit!
Ben benieuwd!

@rogier,
1 envelloppe voor 1 sticker?
Kortom de vraag hoeveel stoppen julli in een envelloppe?

SKIEN GAAF!

Plaats een reactie