Dutchweek

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Dag allenaal, Is er een whatsapp groep wat betreft uitgaan en skieen tijdens de dutchweek in val thorens? Ik ga er voor de 5e keer heen dit jaar en zoek eventueel een gezelschap om mee uit te gaan of skieen ik ben een 20 jarige student.

Goed idee! Maar volgens mij zijn wij de enige die gaan ;)

Ik geloof dat er in een ander topic een paar weken terug een groep is die samen gaan. Ik ga zelf ook (18 jaar) met mijn moeder. Vanaf zaterdagochtend op de piste aanwezig!

#proudtobepartofleswintersporters

Leuk @Vic2000! Heb je verslagen gemist dit seizoen! Ben je verder niet weggeweest?

Mr. Slow

@Quick ja mn verslag van de Stubaier Gletscher ben ik maar tot de helft mee gekomen… Telkens had ik een halve week na de vakantie een schoolexamenperiode. Straks heb ik heeeel lang vakantie dus komt er misschien nog wel een overzicht van de Stubaier Gletscher, Portes du Soleil, Winterberg, Zugspitz Arena en Val Thorens! Zeker wel meer weggeweest 😉

*bericht bewerkt door vic2000 op 25 apr 2018 23:22

#proudtobepartofleswintersporters

Haha ik zie het! Leuk! Geen Breuil meer (staat in je profiel in de kerstvakantie)? Ben benieuwd maar laat je niet ophaasten. Overigens ben ik van de gebieden die je noemt eigenlijk alleen geïnteresseerd in Portes du Soleil (en in mindere mate de Zugspitz Arena en VT). In ieder geval veel plezier komende week!

Mr. Slow

@Quick Die werd een week voor vertrek door de accommodatie geannuleerd… Dus in alle haast 3 dagen voor vertrek een appartement in Morzine gevonden dat nog goedkoop was ook. Weertechnisch zaten we nog beter ook, PDS was maar 1 dag gesloten tegenover Breuil bijna 3 dagen… Snap ik, Winterberg en Stubaier Gletscher zijn niet al te nieuw meer natuurlijk… Portes du Soleil was wel erg mooi en de Zugspitz Arena was ook interessant, voor zover ik die door alle mist gezien heb dan…

#proudtobepartofleswintersporters

Plaats een reactie