Iemand ervaring met de Nitro Quiver Squash?

Zoek een extra all mountain powder board, wil eens een fishtail rijden, ideaal voor de poeder, en de Nitro Squash is ook uitermate geschikt voor de pistes, hierbij mijn vraag: wie heeft dit board, er weleens op gereden, of kent een plek waar ik dit board kan uittesten?

Board or go home.

Komt volgend jaar trouwens in meerdere maten en wordt een volledige lijn, niet meer in de quiver series.

Geen ervaring, maar het zijn echt mooie boards die ook al mijn aandacht hebben. En voor jouw voorkeur is de squash misschien wel de beste keuze uit de quiver serie.

Ik ga sowieso voor de squash uit deze selectie boards, maar zoals Brian ook al zei komt er volgend jaar een nieuwe lijn van uit, heb hem nu ook gezien en die is toch nog een stukje zieker als degene die nu uit is, dus hoe ongeduldig ik ook ben ga ik toch wachten op het 2019 model :)

Board or go home.

Geen specifieke ervaringen met de Squash, maar ik heb wel de Nitro Quiver Pow gehad. Dat ging echt top in de poeder, op vlakke en ijzige pistes ook goed. Maar de Quiver Pow is echt een ultra flexibel board, dus zodra er ook maar iets van buckels komen is het echt ruk.

Sinds dit jaar ben ik overgestapt op de Powfinder Morris 164 en deze swallowtail gaat als een malle over de pistes! (Ook in de pow uiteraard) Dus swallowtails op de pistes, ik ben voor!
Echter moet de flex je wel liggen. Ik ben 186 met 88kg en wil eigenlijk alleen echt stijve boards. Daarbij heb ik maat 45 wat veel te groot is voor een smal board als de squash.

In Ischgl Intersport Brundl heb ik de Squash trouwens gezien als huur board. Dus als je nog een eind april locatie zoekt ;)

Geen specifieke ervaringen met de Squash, maar ik heb wel de Nitro Quiver Pow gehad. Dat ging echt top in de poeder, op vlakke en ijzige pistes ook goed. Maar de Quiver Pow is echt een ultra flexibel board, dus zodra er ook maar iets van buckels komen is het echt ruk.

Sinds dit jaar ben ik overgestapt op de Powfinder Morris 164 en deze swallowtail gaat als een malle over de pistes! (Ook in de pow uiteraard) Dus swallowtails op de pistes, ik ben voor!
Echter moet de flex je wel liggen. Ik ben 186 met 88kg en wil eigenlijk alleen echt stijve boards. Daarbij heb ik maat 45 wat veel te groot is voor een smal board als de squash.

In Ischgl Intersport Brundl heb ik de Squash trouwens gezien als huur board. Dus als je nog een eind april locatie zoekt ;)

Jeroen999 op 7 apr 2018 10:03

Die powfinder zou ik ook wel eens willen proberen. Weet jij toevallig of dat mogelijk zou zijn in Zoetermeer??

Übung macht den meister!!!

Kon niet genoeg geduld opbrengen, heb hem gekocht en ga hem direct uittesten als ik hem binnenheb, dan horen jullie van me, dank voor de reacties

Board or go home.

Plaats een reactie