Nederlands stel gezocht voor runnen Hotel in Suisse

Goedendag allemaal

Sinds kort zijn wij eigenaar van een typisch familiehotel in Zwitserland, vlak bij Argentiere (Chamonix) en Vallorcice (net over de grens). Het is een mooi en traditioneel hotel wat goed loopt, en welke over 1.5 jaar een herstart kan maken met een fris ontwerp en idee. Wij denken dat een Nederlands stel perfect zou zijn om dit te managen, (momenteel doen 3 personen het). Dus het volledig runnen voor langere/onbepaalde tijd- het idee is dat her echt jullie hotel wordt en volledig op eigen kracht en inzicht runnen. Er is een mooi apartement op de bovenste etage om te bewonen.

Wij hebben zo wat verhalen gelezen op dit forum, en hopen dus in contact te komen met mensen die van de bergen houden en hier wat van willen maken!

Groetjes Matthijs

Hier gaat het hart van menig wintersporter sneller van kloppen…maar om dat nou nog wat verder te stimuleren, kun je wellicht een link en/of foto’s en details delen?

Meer info wordt zeker gewaardeerd!

Ik denk toch dat je Hogere Hotelschool gehaald moet hebben met de nodige ervaring om het tot een succes te maken.

Ik heb het erg naar mijn zin in mijn huidige werk als architect, maar een mens mag dromen! En dit soort vragen stimuleren dat wel : )
We komen namelijk al 10 jaar in Vallorcine, dus het gehuchtje voelt aan als thuiskomen. Om welk hotel gaat het?
Om eerlijk te zijn vraag ik het uit nieuwsgierigheid en niet om zelf het roer om te gooien. Ik denk namelijk om een hotel van een bepaalde maat goed te kunnen runnen, je daar voor opgeleid moet zijn. (of jaren praktijk ervaring moet hebben).

sneeuw witje en de 7 bergen

Net over de grens zit hotel suisse. Is dat hem?

Ik was aan het vroegere l’Ours Bleu aan het denken (voorheen van Odalys). Dat is nu eigendom van Dormio (een Nederlandse organisatie) onder de naam Portes du Mont Blanc.
Hotel Suisse ligt inderdaad dichtbij, maar dat is het plaatsje Le Châtelard - Frontière.

sneeuw witje en de 7 bergen

Klopt. Volgens TS ligt het hotel net over de grens…

Hoi allemaal,

Portes de Mont Blanc is inderdaad erg mooi geworden en loopt er goed. Het gebied maakt grote sprongen en er komen veel Nederlanders (is uiteraard een voordeel:)). Het lijkt mij het gemakkelijkst om even te bellen - kunnen we telefoonnummers uitwisselen, or emial via deze site?

hoor het wel, groetjes Matthijs

Hoi allemaal,

Portes de Mont Blanc is inderdaad erg mooi geworden en loopt er goed. Het gebied maakt grote sprongen en er komen veel Nederlanders (is uiteraard een voordeel:)). Het lijkt mij het gemakkelijkst om even te bellen - kunnen we telefoonnummers uitwisselen, or emial via deze site?

hoor het wel, groetjes Matthijs

Welk hotel is het nou? Portes de Mont Blanc dus?

Mr. Slow

Hi,

het is een klein familie hotel, met 3 personen te runnen. Ben wat huiverig met internet / berichten. We bespreken graag alles via de telefoon hoor!

groetjes

Portes de Mont Blanc is toch een appartementen resort?

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Goedendag allemaal

Sinds kort zijn wij eigenaar van een typisch familiehotel in Zwitserland, vlak bij Argentiere (Chamonix) en Vallorcice (net over de grens). Het is een mooi en traditioneel hotel wat goed loopt, en welke over 1.5 jaar een herstart kan maken met een fris ontwerp en idee. Wij denken dat een Nederlands stel perfect zou zijn om dit te managen, (momenteel doen 3 personen het). Dus het volledig runnen voor langere/onbepaalde tijd- het idee is dat her echt jullie hotel wordt en volledig op eigen kracht en inzicht runnen. Er is een mooi apartement op de bovenste etage om te bewonen.

Wij hebben zo wat verhalen gelezen op dit forum, en hopen dus in contact te komen met mensen die van de bergen houden en hier wat van willen maken!

Groetjes Matthijs

Matthijs1234 op 27 mrt 2018 10:10

Hallo
Wij wonen reeds geruime tijd in Chamonix,we hebben onze zaak verkocht in Belgie. Dit lijkt ons een nieuwe uitdaging. Hoe kunnen wij privé kennismaken?vr gr Hilde

Best Hilde, ik heb je een prive bericht gestures, heb je deze ontvangen? Groetjes

Is deze vacature reeds ingevuld?

@derjean
Heb je nu nog geen antwoord gekregen 😂

@derjean
Heb je nu nog geen antwoord gekregen 😂

Hooykaas op 26 jun 2018 21:47

Tochwel. Heb al een pb gestuurd.

Zeker, we zijn in contact hoor

👍😃

Plaats een reactie