Tips Shortski Pasen

Hey iedereen,

Ik zoek een nog naar een gebied om een shortski te doen met het Paasweekend. (30/3 vertrekken - 2/04 weer naar huis)

Criteria:
-Budgettair vriendelijk, moet niet superbasic zijn, maar aan liefst een goeie deal. 1 maat heft juist een kindje gekregen, dus zijn budget dit jaar is aan de lage kant
-middel tot groot gebied, ±150km en meer (daarom niet supergoedkoop, want gaat meestal niet samen) liefst hoog, voor de babymaker is het zijn enigste trip, dus willen we die maximaal benutten met goede sneeuwcondities.
-Oostenrijk heeft de voorkeur, Frankrijk mag ook, Zwitserland liever niet of het moet voldoen aan criteria 1. (niet Skt Anton of Solden, wegens al geweest dit seizoen)
-Afstand: rond 9u rijden vanaf Antwerpen (BE)
-Als we enkele minuten moeten rijden naar de lift, is dit niet erg.(15min is doenbaar halfuur dan weer niet.)
-liefst iets waar we de drukte enigzins kunnen vermijden.

Alle advies omtrent een gebied en acco is gewenst, ik ben nu aan het denken om naar Kappl te gaan, en de bus richting Ischgl te nemen.

Thx,
Brian.

*bericht bewerkt door Brian36 op 20 mrt 2018 10:07

Hoi Brian,

Ik zag nu pas je berichtje. Als je nog niet onderweg bent: Reuttener Seilbahne is een mooi gebied. Ik heb laatst bij het pension Landgasthof Lilie geslapen: https://www.hotelspecials.be/hotels/die_lilie_hotel_garni.ht…
Het ligt ongeveer een kilometertje van de skipiste af en het viel mij mee qua afstand rijden.

groetjes Jolien

Plaats een reactie