thermo ondergoed

Yep, heb ervaring met Kari Traa. Een heel mooi merk, draagt erg fijn en blijft ook na vele wasbeurten erg mooi. Ik gebruik mijn broek en shirt ook voor yoga of fysio; het ziet er ook hardstikke leuk uit. Je hebt zéker geen verkeerde koop gedaan.
Ik ben en blijf echter een grote Icebreaker fan, ik vindt merino het fijnste wat er is qua temperatuur- en vochtregulering en geurtjes. In alle jaargetijden. Ik heb veel technische kleding maar grijp altijd weer naar mijn icebreaker sokken, ondergoed, vesten, jurkjes enz.

mama on a mission in the snow

Ik heb ook een vraag! Ik heb nog al lange benen, mijn ervaring is dus dat thermobroeken meestal heel erg kort zijn (net onder mijn kuiten hangt 'ie, daardoor zit het echt niet fijn). Heeft hier iemand ook ervaring mee? ik doe het er meestal maar mee, maar ik bedacht me dat ik ook gewoon advies kan vragen. Weet een van jullie welk merk meestal wat langer uit valt?

Dankje @Skimams we gaan te beleven met de kerst!

Tijd voor een uitpakparty?!

@Bodyn ik heb zeker geen lange benen en ben ook niet lang, maar ik vind een kortere thermobroek juist fijner, omdat je anders en een thermobroek en skisokken in je schoenen hebt en dat zit dan altijd dubbel…
ik doe dus zelf altijd eerst mn thermobroek aan (koop altijd 3/4 thermobroeken en dan daarover mij sokken).

Ik kon t niet laten en heb vandaag voor mn vriendin voor kerst een merino base layer gekocht, ben benieuwd wat ze ervan vindt want ze heeft nu alleen synthetisch van de Lidl.

Hier een andere dame die ervaring heeft met het merk Kari Traa? Ik vind het er super leuk uitzien, vinden veel vrouwen niet onbelangrijk denk ik. (Heb het Vrang shirt gekocht)

Gaston op 25 nov 2017 22:27

Vorig jaar heeft mijn vrouw halve winkel leeg gekocht in de laatste week in Val Thorens. Ziet erg goed en leuk uit.

May the ski force be with you !!

@Bodyn ik heb zeker geen lange benen en ben ook niet lang, maar ik vind een kortere thermobroek juist fijner, omdat je anders en een thermobroek en skisokken in je schoenen hebt en dat zit dan altijd dubbel…
ik doe dus zelf altijd eerst mn thermobroek aan (koop altijd 3/4 thermobroeken en dan daarover mij sokken).

Irene op 4 dec 2017 18:11

Bedankt voor je reactie! Ik had het zo nog niet bekeken, maar dat is misschien ook wel een slim idee!

Ik heb zowel dit jaar als vorig bij correct in rotterdam craft thermo ondergoed gehaald. 6,99 ipv 34 euro! voor een 3/4 broek. Vind ik idd fijner dan een lange in combinatie met skisokken. Ze hebben een hele grote partij opgekocht, echt bakken vol, ook shirts, onderbroeken enzo. Ze liggen beneden bij de fietsspullen. Vgls mij kan je ze ook online bestellen.

Plaats een reactie