3 verdwaalde Nederlanders; Kitzsteinhorn

Dan negeer je alle waarschuwingen en versperringen, bepaalt je eigen route en dan verdwaal je.
Er zal vast nog wel een gepeperde rekening van de reddingsactie gestuurd worden.
http://salzburg.orf.at/news/stories/2898758/

Laat ze maar lekker betalen, de borden staan er toch niet voor niets.

Kl…zakken. flinke rekening sturen. Alleen mazzel dat ze niet ergens afgezonderd zijn.

Edwin van Riel

Wat een rukkers. Mag hopen dat ze compleet leeglopen op een hopelijk gepeperde rekening en op de zwarte lijst voor de Kitz. Never nooit meer een skipas daar. Dan leren ze die grappen wel af.

mama on a mission in the snow

Wat een rukkers. Mag hopen dat ze compleet leeglopen op een hopelijk gepeperde rekening en op de zwarte lijst voor de Kitz. Never nooit meer een skipas daar. Dan leren ze die grappen wel af.

Skimams op 3 mrt 2018 17:38

slecht plan, zitten ze straks overal. Geef ze maar een eigen parkje, zonder bergdienst en zo. Mompelt iets van “Darwin takjes care”

Edwin van Riel

Heel vervelend hoor maar daar hebben ze iets voor. Een pisteplan, pistekaart of weet ik veel hoe sommige skigebieden het noemen; daarop staan lijntjes getekend en die lijntjes geven de pistes aan. Als je die paaltjes in het echt blijft volgen kom je uit eindelijk weer op de goede plek uit en hou je dat helikopter ritje, wat een hoop kost, in je portemonnee en kunnen die mensen, mensen helpen die echt in nood zijn omdat ze gevallen zijn.

Ski you later!

Wat een heftige reacties weer hier. Roomser dan de paus doch verlekkerd kijken naar al die off piste filmpjes hier en YouTube.

@Frank66 De reacties mogen inderdaad iets gematigder, maar jouw stelling over het kijken naar offpiste filmpjes en de relatie met dit incident begrijp ik niet helemaal.

When life gets too complicated.... SKI

Wat een rukkers. Mag hopen dat ze compleet leeglopen op een hopelijk gepeperde rekening en op de zwarte lijst voor de Kitz. Never nooit meer een skipas daar. Dan leren ze die grappen wel af.

Skimams op 3 mrt 2018 17:38

slecht plan, zitten ze straks overal. Geef ze maar een eigen parkje, zonder bergdienst en zo. Mompelt iets van “Darwin takjes care”

evr66 op 3 mrt 2018 17:53

Hmmm da’s idd een veel beter idee Edwin!

mama on a mission in the snow

Wat een heftige reacties weer hier. Roomser dan de paus doch verlekkerd kijken naar al die off piste filmpjes hier en YouTube.

Frank66 op 3 mrt 2018 18:08

Ik zou niet weten waarom ik gematigder zou moeten reageren op deze stupide actie.
En daarnaast zie ik de relatie met verlekkerd naar off piste filmpjes kijken niet.
Maar dat terzijde.

mama on a mission in the snow

Er is een route naar onder. Staan wel eens sporen onder de gletsjerjet. Maar dan moet je toch een aardig rondje kunnen skieen. Daarnaast mag je daar officieel niet skieen volgens een collega.

echte mannen lopen naar boven,

Kan gebeuren. Gelukkig hebben ze uiteindelijk juist gehandeld door de reddingsdienst te bellen. Die gepeperde rekening is niets vergeleken met drie mensenlevens.

Er is een route naar onder. Staan wel eens sporen onder de gletsjerjet. Maar dan moet je toch een aardig rondje kunnen skieen. Daarnaast mag je daar officieel niet skieen volgens een collega.

martijnuiterwijk op 3 mrt 2018 19:26

Misschien wel een spoortje gevolgd dus…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Overigens wel fijn dat de bergredding deze 3 dombo’s ongeschonden heeft kunnen redden toch? Het zijn in elk geval niet onze belastingcenten 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Moraalridders zeg… avontuurtje opzoeken is soms ook niet erg…

Plaats een reactie