Gezien in Courchevel... (bindingen van goud?)

Volgens mij is dit een wagen van RR zelf. Kom deze RR wel vaker tegen op sites met dit kenteken.

May the ski force be with you !!

Hahaha, dat kan ook alleen daar! Stond met kerst in de skilift met een vrouw in een Dior-skipak. Super strak, fancy, mega bontkraag en volgens mij onmogelijk om echt lekker in te skiën. En dan in de skilift met kinderen van een jaar of 8 die privéles hebben, volledig gekleed in Bogner. Hysterische wereld!

Helen op 22 feb 2018 20:38

Zijn meer plekken waar dit rustig kan.

May the ski force be with you !!

Engeland is één van de belastingparadijzen voor zeer rijke mensen. Dus zo gek is het niet @Denis
Of ben je nog niet zo ver 😉

Engeland is één van de belastingparadijzen voor zeer rijke mensen. Dus zo gek is het niet @Denis
Of ben je nog niet zo ver 😉

Hooykaas op 22 feb 2018 22:05

jij beweert dat dit de auto van Jeff Bezos is wat ik heel sterk betwijfel, je enige bewijs is dat je hem er zogezegd mee hebt zien rijden in Londen, verder niks.

Oh ja wacht, je volgende bewijs is dat Engeland een belastingparadijs is, en vervolgens gooi je er met je laatste zin nog een kleine belediging tegenaan, of hoe moet ik die interpreteren?

Sterk…

Een grapje niet snappen is niet erg😁

tja, een grapje. Als het zo bedoeld is, erg grappig is het niet én bij geschreven woorden kan je dat ook moeilijk zo interpreteren.

Enfin, humor is voor mij iets anders dan suggereren dat ik wat trager van begrip ben. Maar goed, ligt dan mss aan mijn humor.

Een grapje over jou natuurlijk.Ik meen dat natuurlijk niet echt.Ik ken je immers niet eens.Sorry als ik je beledigd hebt.
Ik kan alleen over mezelf zeggen dat ik niet rijk genoeg ben om hele constructies in Engeland op te zetten.

Na een halve dag skiën in de wolken
zijn mijn opmerkingen kennellijk minder geslaagd @Dennis

Jeff Bezos of RR zelf, doet er echt niet toe! Vervoeren van ski’s (van 3 tientjes of 50k) op deze manier is dom, onverantwoord en zeker bekuringswaard!!!

You can’t buy happiness, but you can buy a lift pass!

Jeff Bezos of RR zelf, doet er echt niet toe! Vervoeren van ski’s (van 3 tientjes of 50k) op deze manier is dom, onverantwoord en zeker bekuringswaard!!!

Lange op 26 feb 2018 15:21

Als straf verplicht naar een kuuroord?

Hahaha, dat kan ook alleen daar! Stond met kerst in de skilift met een vrouw in een Dior-skipak. Super strak, fancy, mega bontkraag en volgens mij onmogelijk om echt lekker in te skiën. En dan in de skilift met kinderen van een jaar of 8 die privéles hebben, volledig gekleed in Bogner. Hysterische wereld!

Helen op 22 feb 2018 20:38

wat is mis met privé les?

Snowsnowsnow

Even iets anders: op massief gouden bindingen zou ik niet willen skiën. Dat materiaal lijkt me veel te zacht voor die toepassing. Het zal ‘gold-plated’ zijn, overigens… Dan blijft over dat het alleen nog maar protserig en decadent overkomt (op mij).

*bericht bewerkt door GiGi op 26 feb 2018 15:36

@GiGi eerste twee opmerkingen al over het hoofd gezien :-) Maar natuurlijk heb je gelijk dat goud niet werkt als binding…

Click. Click. Peace

@GiGi eerste twee opmerkingen al over het hoofd gezien :-) Maar natuurlijk heb je gelijk dat goud niet werkt als binding…

Rogier op 26 feb 2018 15:51

Haha gemist inderdaad. Ik moet ook niet reageren en een tripje plannen tegelijkertijd. Ik ben een man, ik kan helemaal niet multi-tasken…

Hoe zenuwachtig sta je dan in een drukke rij voor de lift… krasje hier, krasje daar

Verder vind ik het eigenlijk best geslaagd als design. En ik ben absoluut geen goud(kleur)-fan

*bericht bewerkt door Veenhoorn op 26 feb 2018 16:09

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

@Veenhoorn Ik vind de ski’s serieus mooi. De bindingen net wat minder… Misschien gekrast wel beter…

Click. Click. Peace

Hoe zenuwachtig sta je dan in een drukke rij voor de lift… krasje hier, krasje daar

Verder vind ik het eigenlijk best geslaagd als design. En ik ben absoluut geen goud(kleur)-fan

Veenhoorn op 26 feb 2018 16:09

Betalen die dan niet voor een privé lift?

Maar de belangrijke vraag blijft nu nog. welke skischoen past nu bij deze ski’s

(oke, voor een dingetje was ik op zoek naar een exclusieve over de top skischoen, maar kon niets vinden, en moest dus aan dit topic denken :P )

Plaats een reactie