Les Rousses Zwitserland was verrassend goed!

Groetjes ;)

Ik zeg niks… 🤐

When life gets too complicated.... SKI

Ik zeg niks… 🤐

Alex op 21 feb 2018 22:40

Snap ik… :p

Mooie beelden, misschien is het wel een idee om je wat meer bewust te worden van de gevaren die er offpiste zijn.

Born to Ride

Knap filmpje , mooie edit.

Alleen krijg ik de kriebels als ik je off-piste zie zonder rugzak.
Neem het niet van mij aan maar volg misschien eens onderstaande cursus. 1 hoofdstuk is gratis.
https://wepowder.com/nl/academy

Get your rental ski's off my board

Ik begrijp ook niet goed waarom er nog mensen zijn die geen helm dragen. Maar wel tof filmpje :)

Niet dat ik het er niet mee eens ben dat je altijd met een rugzakje offpiste gaat, wil ik ter verdediging wel even aandragen dat dit allemaal heel vlak terrein is :). Het zou dus prima kunnen dat hij wel op de hoogte is… Nogmaals, het zou kunnen ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Niet dat ik het er niet mee eens ben dat je altijd met een rugzakje offpiste gaat, wil ik ter verdediging wel even aandragen dat dit allemaal heel vlak terrein is :). Het zou dus prima kunnen dat hij wel op de hoogte is… Nogmaals, het zou kunnen ;)

Shane op 23 feb 2018 09:13

Dan heb je altijd nog het punt van de helm, zonder is sowieso not done. In zn andere filmpjes zie je trouwens ook regelmatig steiler offpiste terrein zonder 3 eenheid.

Born to Ride

Dan heb je altijd nog het punt van de helm, zonder is sowieso not done. In zn andere filmpjes zie je trouwens ook regelmatig steiler offpiste terrein zonder 3 eenheid.

Matthias123 op 23 feb 2018 09:14

Ah, ik zie het in een ander topicje ja. Ach hij trekt zich in elk geval niets aan van de steeds terugkerende comments en kan zo te zien erg genieten van z’n eigen skills :D.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@allen Het punt van de rugzak / off-piste en helm is gemaakt.

Wat ik me vooral afvraag, vriezen je oren er zo niet vanaf? Ik zou het zeker veel te koud hebben. (En we hebben ongeveer evenveel haar ;-)

Zeker op dit moment:

null

*bericht bewerkt door Rogier op 23 feb 2018 09:30

Click. Click. Peace

Klein hotpackje in je oor @Rogier :)

Ik begrijp ook niet goed waarom er nog mensen zijn die geen helm dragen. Maar wel tof filmpje :)

Juul op 23 feb 2018 08:59

Omdat ze daar geen trek in hebben. Ik draag er ook geen als ik gewoon aan het piste skiën ben en wil genieten van de zon en omgeving. In het park en off piste heb ik em wel op, heb nog heel even getwijfeld of ik em misschien altijd zou gaan dragen. Maar nu zijn er zo veel (Nederlandse) moraalridders die maar wat graag met elkaar meelullen en het vingertje wijzen naar iemand die geen helm op heeft dat ik dat idee linea recta naar de prullenbak heb verwezen. Opvallend is dat het altijd Nederlanders zijn die problemen hebben met degene die zonder helm skiën.

Kan er zo van genieten als ik aan kom skiën met mijn door zon gebruinde hoofd en stop bij een groep bezwete Nederlanders met helm op, die mij dan afkeurend aan zitten te kijken en waarvan er soms 1 tussenstaat die mij belerend aanspreekt (zoals oom agent dat meestal doet). Dan komt er een grote glimlach op mijn hoofd, wens ze gedag en ski vrolijk verder. Waarbij ik dan de afkeurende maar eigenlijk ook jaloerse blikken in mijn rug voel priemen :)

Achja wat je niet hebt hoef je niet te beschermen ook he.

Born to Ride

Punt is gemaakt over helmen. Laten we deze discussie eventueel ergens anders voeren. Maar hier on-topic (over dit filmpje) blijven.

Click. Click. Peace

Achja wat je niet hebt hoef je niet te beschermen ook he.

Matthias123 op 23 feb 2018 09:48

Haha ik wilde ook reageren maar jij slaat de spijker op zn kop. Genoeg woorden over vuilgemaakt 👍🏻

Lekker filmpje en lekkere beelden. Krijg al weer zin in mijn volgende trip.
Verbaas me over de “Dynastar Protest”.
Ik heb zelf de Praxis Protest, kunnen ze nou echt geen andere naam bedenken?

Ik heb zelf de Praxis Protest, kunnen ze nou echt geen andere naam bedenken?

QmaartenQ op 23 feb 2018 16:27

Bijvoorbeeld de Gamma / Karwei Protest? 😂

When life gets too complicated.... SKI

Voor een Doet ut zelvert als jij misschien wel @Alex
Maar serieus, https://www.praxisskis.com/

Voor een Doet ut zelvert als jij misschien wel @Alex
Maar serieus, https://www.praxisskis.com/

QmaartenQ op 24 feb 2018 00:55

@QmaartenQ Sorry, ik kon het niet laten 😜. Ik ken het merk. Ze maken hele mooie ski’s. 👍

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie