Welke lijm gebruiken?

Het stukje klittenband van de mouw van mijn jas is los gelaten. Dit zat waarschijnlijk met een speciale lijm vastgelijmd. Ik heb het eerder al geprobeerd vast te lijmen met textiellijm, maar dat houdt voor geen meter.
Het betreft klittenband dat op rubber zat vastgeplakt. Iemand enig idee met wat voor lijm ik dit bet beste kan vastmaken, zodat het niet binnen de kortste keren weer los laat?

null
null

Ik dacht zelf aan pattex rubberlijm, maar las in een aantal recensies dat dat helemaal niet goed werkt.

Iemand andere tips?

Alvast dank.

*bericht bewerkt door AdiDassler op 17 feb 2018 20:29

Niet lullen, skiën!!!

Zeker geen rubberlijm. Rubberlijm werkt alleen van rubber op rubber.

Je kan dit proberen met goede secondelijm. Hiermee heb ik het een keer gedaan. En dat hield.
Iets ‘rommeliger’ maar wat ook zeker houdt is met neopreen-lijm, hiermee deden we het in de winkel waar ik werkte, neem wel even de tijd om het goed te doen voor een goed resultaat.

Click. Click. Peace

Bedankt voor je snelle reactie @Rogier
Morgen even een bezoekje brengen aan de bouwmarkt dan maar.

Niet lullen, skiën!!!

Je zou het ook kunnen laten stikken door een schoen-reperateur… Dat is netjes en kost niets…

Click. Click. Peace

Ik heb een keer zoiets met bison tix gemaakt. Goed ontvetten, rubber deel wat opschuren, lijm erop. Nacht in klem. En daarna nog stikken. Kwam niet meer los.

Loctite snellijm. Dit is super sterk, het is alleen niet bij de doorsnee bouwmarkt te krijgen. Een goede gereedsschapswinkel heeft het vaak wel in het assortiment zitten.

Born to Ride

Plaats een reactie