Ik heb nog plek voor 2 pers naar Mayrhofen 16 maart!

Ik rij in mijn eentje naar mayrhofen 16 maart (rij 23 maart terug) en heb dus nog plek om mensen mee te nemen.

Hoi Evelyne,

Wil zelf ook graag nog een weekje skiën, echter mijn skimaatje (ex zwager) heeft dit jaar andere plannen. Ben zelf redelijk gevorderde skiër, 52 jaar, daarnaast sportief (mtb, hardlopen en schaatsen).Ben een rustig én gezellig persoon, moet er wel even bij vermelden dat mijn gehoor slechter is dan de doorsnee skiër😳… maar daardoor zal ik gelukkig niet minder genieten. Groetjes, Peter

Dag Evelyne,

Wil zelf nog graag skien rond die tijd. En wil mij aansluiten bij een skigroepje. Gaat het enkel om het meerijden? Of zoek je ook nog skifanaten?
Heb nog niets geboekt maar kan altijd nog terplaatse.
Ik hoor het graag!

Groet Ria

Ria

Nou pebbie en ria jullie zouden met mij kunnen meerijden en samen een accomodatie delen:)? Wellicht kunnen jullie ook optrekken met ons groepje daar maar ik ken die mensen verder ook niet.

Ik wil graag vertrekken op vrijdagavond 16 maart zodra ik klaar ben met werk dus 18.00/19.00 zoiets en ik woon in Sassenheim maar als jullie zorgen dat jullie ergens op de route zijn dan kan ik jullie uiteraard oppikken. Ik heb een fijne met leer beklede Ford Focus met winterbanden tot mijn beschikking dus dat zit wel goed!

Vrijdag 23 maart wil ik weer terug gaan rijden want ik heb zaterdag 24 maart om 10.30 een vrijgezellendag.

Groetjes Evelyne

Er zijn 1 pers kamers voor 30 euro per nacht in Mayrhofen.

Hoi Evelyne, bedankt voor de informatie. Ik denk er nog kort over na en kom er deze week op terug. Moet ook even kijken hoe dat op mijn werk uitpakt. Groetjes, Peter

Is goed Peter! :)

Hoi Evelyne,

Zie van je aanbod af. Ik bedenk nog even verder voor maart.

Grt Ria

Ria

Oke is goed Ria. Succes!

Hoi Evelyne, ik ben er nog niet helemaal uit, omdat ik toch ook graag ter plekke met een groepje wil skiën. Mijn voorkeur zou ook uitgaan om s ochtends heel vroeg te vertrekken. Heb je een deadline waarvan je zegt dat je uitsluitsel wilt hebben? Groetjes, Peter

ik wil ook wel mee. ik ben 60j maar erg sportief nog. ik heb een busje dus kan 6 personen meenemen en veel bagage.
meestaal ga ik 8 dagen skieen dus vrijdag weg en van zaterdag tot zaterdag skieen en dan overnachten 2 keer,maar wil ook wel korter ps ik ging al 20jaar mee vriend en me kinderen,maar kunnen dit jaar niet

@ballegm zou je je eigen post willen maken? Dit is geen post voor een groepsreis alleen voor vervoer.
@pebbie66 ik heb geen deadline datum omdat ik nog geen verdere aanmeldingen heb dus je kunt er nog overnadenken en kijken of er nog 1 of 2 personen een groepje willen vormen oid met je:)

ik begrijp dat ik eventueel mee kan? wanneer en waarheen?

jahoor je kunt mee. Ik vertrek de avond van de 16e na werk en ga vrijdag de 23e weer terug naar Nederland.

Naar Mayrhofen! :)

kan ik nog mee? en heb een busje kan veel in ik ben 60 j maar erg sportief, ook neem ik meestaal alles me eten ect.
skipas terplaatse te kopen?

Ballegm, ik rij met mijn eigen auto. Dat vind ik fijner.

is ook ok maar en al besproken? zijn 1 prsoons kamer voor 30 euro tochen met een keuken ook?wat voor auto heb je? en gaan er nog meer mee?je kan me ook bellen 0627346177 mijn naam is Rien

@ballegm, @evelynevanhuijstee komt op mij over als een vrouw met stijl. Ik schat in dat zij een auto heeft met leren bekleding! Eigenlijk ben ik er wel 100% zeker van! (hint).

*bericht bewerkt door DrPhil op 05 mrt 2018 18:24

Ik heb inderdaad een nieuwe Ford focus met leren bekleding:p en ik slaap bij mijn vriend in Mayrhofen dit topic gaat alleen om het vervoer.

@DrPhil
Voor mijzelf geld dat ondanks de leren bekleding ik wel achter het stuur wil. Moet er niet aan denken dat ik het risico loopt dat we met 110 km/uur door Duitsland tuffen…

Het was een hint dat @ballegm even moest teruglezen. Het staat er namelijk al. Maar ik geloof dat het niet helemaal overkomt.

lol ik dacht al kan er nu echt niemand lezen maar ok ;).

dus kan niet mee?

Die gaan ook met de bus.

ok bedankt voor info drikus want hier wordt het niets krijg geen reactie als je wat vraag

*bericht bewerkt door Ballegm op 06 mrt 2018 15:09

als je goed gelezen hebt gaat het alleen om vervoer en ik rij zelf en ga niet met iemand anders mee ;)

Plaats een reactie