Is de Lange SX 120 buitenschoen verwarmbaar

Hallo,
Ik heb een vraag; ik ben met mijn zwager aan het skiën. Hij heeft de Lange SX 120, 2018. Hij heeft wat druk plekken. Voor de ski vakantie is de binnenschoten verwarmd. Maar weten jullie ook of de buitenschoen te verwarmen is? Kan daar niets over vinden op de website van lange.
Dank jullie!

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Geen idee, maar drukplekken kun je ook verhelpen door de schoen te laten uitdeuken, of te laten bijschaven, daar waar de drukplekken zitten.

Kun je ter plekke op wintersport laten doen, gaan skien en terug gaan en laten bijwerken als dat nog eens nodig is.

Ik heb de rx, die volgens mij alleen iets smaller is. Die is gewoon te verwarmen, maar zoals Irene al terecht zegt, voor drukplekken zijn ook wel andere oplossingen.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@Irene @Roy83, dank jullie. Ik ken de mogelijkheden mbt uitdeuken ed, maar ben nieuwsgierig of verwarmen ook mogelijk is. Bij veel schoenen kan het. Maar bij deze schoenen kan ik daar niets over vinden.

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

De RX in ieder geval wel. Volgens mij is het enige verschil tussen de SX en de RX de breedte. Misschien kan je vinden op internet of de rx en sx van hetzelfde materiaal gemaakt zijn?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie