Ter overname: SUPER overnachting 7 Maart Dolomieten / Starlight Room

Vanwege familieomstandigheden kan ik een reeds geboekte overnachting in de super toffe Starlight Room 360 niet meer maken (zie: https://youtu.be/ah9Ydr9W790). De overnachting is van woensdag 7 op donderdag 8 maart op de Col Galina in een apart daar neergezette unit (incl bed, wc en eettafel). Ik krijg geen geld terug, de overnachting is 500 euro waard (incl. wijn en eten). Voor een mooie prijs doe ik hem graag aan je over.

Bij interesse: mail me op tdankers@gmail.com

@ Forum-admin: hopelijk valt dit niet onder reclame en mag dit even blijven staan!

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 12 feb 2018 18:21: Dit kan zeker. Ik heb de post alleen wel in het goede subforum gezet.

Wat gaaf zeg! Het is dat het bijna 2x zo duur is als mijn hotel voor een hele week, maar hopelijk kun je het aan iemand anders kwijt. Iets voor @Roy83 misschien?

@lein en @roy83, ik zou zeggen doe maar een bod. Hoef die 500e er niet voor te hebben :)

Tnx @lien, ik dm even met @thomas81!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Of heeft iemand een idee op welk ander platform ik deze overnachting nog kan pluggen?

Er zitten hier over het algemeen aardig wat Dolomieten gangers, wie weet hebben zij nog tips!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie