We zoeken: Female furies voor groep naar Warth, Oostenrijk 10-3 tot 17-3!

Lieve SnowLadies!
We gaan al sinds enkele jaren met een groep naar Oostenrijk. Dit jaar naar Warth, bij Sankt Anton/Lech. Het is een gemengde groep, 15 pers, (er kunnen tot max 19 pers mee) we slapen in een groot chalet met wellness in 5 appartementen bij elkaar.
Enkele mensen gaan al langer mee, of kennen elkaar, maar meer dan de helft kent elkaar nog niet.
Maar dit jaar is de man-vrouw verhouding wat scheef, dus zoeken wij: 4 gezellige stoere ski/board-babes nog wat versterking!
Proef je een greintje feminisme? Tja, mannen zijn hartstikke coole dudes, maar vrouwen kunnen toch net dat stukje gezelligheid, verfijning en swing inbrengen.
Dus aarzel niet om me een privé-berichtje te sturen!

Liefs,

BoardBabe8

null

*bericht bewerkt door Boardbabe8 op 10 feb 2018 13:21

terzijde:
furie= wraakgodin
female furie = pleonasme ;-)

Hoi Boardbabe8
Ik zoek nog een gezellig skiploegje!
Ben 57, vrouw, energiek en sportief. Furie?
Ben al geweest maar wil graag nog graag een weekje
omdat het zo heerlijk is !
Hebben jullie nog plek?
En zo ja, wat zijn ± de kosten?
Laat je even wat horen,
Hartelijke groet,
Marloes

Ha die Marloes!
Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd! Vrouw, energiek en sportief, you’ve got it all, guapaaa!! 😃☀️

Ik ga jullie misschien wel tegenkomen in die week :-)

When life gets too complicated.... SKI

Dag Boardbabe8,
Zou mij ook graag aansluiten. Net zoals Marloes 57 maar ben aardig sportief, skiverslaafd en hou erg van gezelligheid 🤗
Wat zijn de kosten etc?
Hoor graag verder!

Grts Ria

Ria

Ha Ria!!
Er is nog plek!
Ga je zometeen een persoonlijk berichtje sturen!
Liefs!

Hoi dit klinkt erg gezellig! Mijn niveau is niet heel hoog nog ik kan met snowboarden blauw en rood op mijn eigen tempo. Ben er een tijd geleden mee begonnen en zou het wel weer op willen pakken en het beter willen leren. Helaas heb iknu die vriendenclub niet meer van de wintersport. (Via mijn ex) ik ben 34jaar. Hoor graag wat meer info van jou.

Grt marijke

Ha die Marijke!
Ik stuur je even een persoonlijk berichtje, helemaal gezellig!!
Ben ook 34y🌸
Old enough to now better- young enough to do it anyway 👊🏼

Ik las Female Furrie… kreeg er hele andere beelden bij :P

Hahaha zielig hoor voor je!! Zit je weer met die beelden in je hoofd🤣 Net zoiets als: denk NIET aan een roze olifant…
Maar helaas mag jij niet mee, bizarre humor😁

Hoi hebben jullie nog een plekje vrij? Ja ja ik weet et lekker last minute😂😂😂

Hey Sharky! Haha ja heel last minute, maar des te lekker en qua plek no problem! Het is dezelfde groep als van dvde13 dus dat is makkelijk☺️ Ik heb deze aangemaakt in n poging man/vrouw verhouding n beetje recht te trekken, hahah! Is maar half gelukt, we zij nu met 4 vrouw 11 man. En nog 2 losse aanhang elders.
Gezellig als je mee gaat!

Maybe next year. :)

Hahaha zielig hoor voor je!! Zit je weer met die beelden in je hoofd🤣 Net zoiets als: denk NIET aan een roze olifant…
Maar helaas mag jij niet mee, bizarre humor😁

Boardbabe8 op 20 feb 2018 21:57

Achja ik ga al op vakantie met een snowboarddame. Maar misschien dat zij ook nog wel eens mee wil met een girls-only trip. Dus heb het balletje opgegooid voor evt een volgend jaar.

Plaats een reactie