Sneeuwkanonnen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Feldberg

Goedendag,ik denk erover om begin maart naar de feldberg te gaan met 2 kleine kinderen.van 1 en 4 jaar oud.de oudste gaat voor het eerst op les.ik zie nu op de webcams dat het er prima uitziet met de condities…zijn er voldoende sneeuwkanonnen? 25 jaar geleden nog niet iig. Toen ik daar voor het eerst op les ging.ik zie bijvoorbeeld in Winterberg de kanonnen geregeld aan staan op webcams.ik ben benieuwd naar de reacties…

Ff gegoogled… :) En zie dat ze sneeuwkanonnen hebben!

Dank je! Hopen dat het koud genoeg blijft en dat ze maar mogen knallen

Als de condities prima zijn heb je volgens mij geen sneeuwkanonnen nodig!? :-P

When life gets too complicated.... SKI

Klopt.ik hoop dat ze tot half maart niet aan hoeven

Dank je.als ik het goed lees ligt het er niet heel goed bij.en wat sneeuwkanonnen betreft zit er ook een verhaal aan vast…

Klopt.ik hoop dat ze tot half maart niet aan hoeven

Leonardus op 9 feb 2018 15:49

Ben bang van wel😁😉

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Aangezien we gisteren via de wandelweg de Feldberg zijn opgelopen, kan ik mededelen dat het “geel ziet” van de sneeuwkanonnen. Op dit moment nog echt niet nodig, de hele regio is zo’n beetje boven de 800 meter wit. Nu nog geen kanonnen dus, al staan deze wel op de piste.

Er staan idd veel sneeuwkanonnen, maar de watervoorraden zijn echt gering op de Feldberg. M.a.w. als alle kanonnen tegelijk aanstaan is het na een paar uur al gedaan met de pret… Op de Feldberg wordt dus veel gerichter gebruik gemaakt van besneeuwing. Maar met de vooruitzichtingen die niet wijzen op warmwater, verwacht ik gewoon dat ze open blijven…

Plaats een reactie