Skies huren in Brixen im Thale

Wie weet of er meerdere adressen zijn om skies te huren in Brixen im Thale, zelf vind ik maar één verhuuradres, Intersport. Of zijn er niet meer?

er zijn er meer ff googlen .

*bericht bewerkt door ruudsan op 16 jan 2018 14:39

Als je in google maps skiverleih brixen im thale typte krijg je iig 3 locaties. 2 verschillende Intersport en Fuchs. Maar als je inzoomt zullen er vast nog meer zijn

Fuchs en Intersport. Intersport zit in het dorp en ook bij de gondel aan de kant richting Westendorf en Fuchs bij de gondel aan de Brixen kant. Maar volgens mij is het allemaal van de familie Fuchs :-)

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Bedankt, gevonden! Wel een enorm prijsverschil voor 1 ouder +kind 14+15!
Ik heb 3 keer skies nodig+schoenen voor kinderen kost ca. 217 of 260 euro in Brixen im Thale, in Ellmau slecht 140 euro. Scheelt nog al wat!
Helaas staat ons appt. in Brixen i.T. Kom met de trein, dus kan niet effe naar Ellmau!

*bericht bewerkt door homi op 16 jan 2018 15:09

En online mogelijkheden? Die bieden vaak ook goede prijzen. Skiset.nl etc.?

En online mogelijkheden? Die bieden vaak ook goede prijzen. Skiset.nl etc.?

GiGi op 16 jan 2018 15:11

Dit heb ik juist online bekeken!

Dit jaar huren en misschien volgend jaar denken aan eigen spullen. Voor de kids lastig omdat ze in de groei zijn. Als je toch elk jaar gaat zijn eigen spullen in ieder geval goedkoper dan elk jaar huren.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Je hebt bij de lift Fuchs en Intersport zitten. Ik vond Fuchs druk en onrustig. Intersport had een uitgebreider assortiment en werd ik beter geholpen. Let wel, dat was 2 seizoenen geleden;; Fuchs was toen iets goedkoper.

*bericht bewerkt door ReneG op 16 jan 2018 15:59

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

6 jaar geleden voor het laatst geweest en altijd materiaal in Ellmau gehuurd daar is de prijs redelijk om te huren, ook nu nog zie ik dus online, waarom Brixen zoveel duurder is begrijp ik niet! We zullen het er mee moeten doen!

Geen idee of het een optie is, maar wellicht kun je bij je onderkomen informeren of ze hulp/tips hebben of gewoon een mooie aanbieding?

Wij hebben deze week (via de touroperator) bij de intersport gehuurd. Veel keus, doen niet moeilijk over ruilen en iets eerder meenemen (je mag de dag voor ingang skipas al om 15.00 skiën). Ze hebben ook voor 2 euro per dag een verwarmd depot, zodat je niet met je spullen hoeft te slepen.

Als je het koud hebt moet je demarreren

Plaats een reactie