Snowboardster (25) zoekt easy going reismaatje(s), januari 2018

Hoi!

Last minute gaat mijn wintersportvakantie niet door, dus ik ben opzoek naar een leuk en easy going reismaatje om lekker om de pistes af te zoeven. Tot eind januari heb ik vakantie en kan ik elk moment weg. Waar we naartoe gaan maakt me niet zoveel uit, liefst daar waar de zon schijnt (Tsjechië, Slovenië?).

Ik ben een ervaren boarder, maar geen snelheidsduivel. Het zou leuk zijn als je ook zonder problemen alle pistes afkomt, en het leuk vind om echt veel op pad te zijn! Ik reis ik vaak low budget, maar hou wel van een kop warme chocolademelk of een biertje op zijn tijd!

Lijkt dit je wat? Dan hoor ik het graag!

Hallo Jody,

Ik wil ook dit seizoen nog weg en ook ik ben niet aan bepaalde tijden geboden. Ik kan ook bijna dagelijks vertrekken. Ik ben een (ver) gevorderde boarder en zoek nog mensen om mee weg te gaan. Waarheen maakt me niet zoveel uit.

Ben je eerder naar nie geweest om te boarden? Het lijkt mij overdreven lang reizen naar die landen. Heb je ervaring mee? Hoe zijn de condities daar? Lange pistes? Hoe lang wilde je gaan?

Als je meer info hebt, dan hoor ik het graag.

Hoi Frank,

Zoals ik al aangaf maakt het mij niet heel veel uit waar we heen zouden gaan, dus als je een goede suggestie hebt hoor ik het graag. Om terug te komen op je vragen, ik ben nooit op wintersport geweest in die Tsjechië of slowakije, ik kom er vooral op uit omdat het weer er daar aankomende 14 dagen (voor hoever ik heb gecheckt) een stuk beter uitziet dan in de Alpen. Bovendien vind ik iets nieuws zien ook helemaal niet erg ;). Het Reuzengebergte in Tsjechië is ongeveer even ver als de Kitzbüheler Alpen in Oostenrijk, dus dat hoeft geen bezwaar te zijn. Hoe het is qua pistes heb ik nog niet helemaal uitgezocht. Er ligt in elk geval sneeuw, maar echt een tof gebied heb ik nog niet gespot. Gezien ik geen auto heb zat ik aan een busreis te denken van een week.

He Jody,

Al iemand kunnen vinden om me op vakantie te gaan?
Ik wilde ook nog last minute weg het plan is eind deze week nog. Heb tot nu toe helaas nog niemand kunnen vinden om me te gaan. Ik had het idee om naar Les Deux Alpes, Les orres of Grand massief te gaan, is dat wat? Is tussen de 400 - 500 euro voor app incl. busreis en skipas.
Ik ben een ervaren snowboarder van 24 en kom dan ook zonder problemen de piste af :P. Ik vindt het ook leuk om veel op pad te zijn en probeer zeker deze vakantie low budget te houden. Tussendoor inderdaad een lekker chocomel of biertje gaat er altijd in.

Hoop wat van je te horen.

Hallo Jody,

Het gebied maakt mij niet echt uit. Als het ongeveer even ver weg is, dan is het helemaal geen probleem. Ik had een veel langere reistijd verwacht. Dat valt dus mee. Heb je toevallig al een specifieke aanbieding gespot?

Ik heb nu al een tweetal weken niet meer gekeken of er nog wat interesssants voorbij kwam (wat specifieke informatie met daadwerkelijke verblijfslocatie betreft,).

Als je wat tegenkomt hoor ik het graag. Ik ben ook afhankelijk van vervoer. Een busreis zou prima zijn. Ik zal komende dagen eens kijken of er wat leuks te vinden is.

Ha Jody, Frank,

Gaan jullie nog weg? Ik ben zelf ook een ervaren boarder en mijn maatjes hebben afgezegd helaas. Ik heb volgende week vrij. En een auto beschikbaar met (indien nodig) een koffer op het dak. Ik stel voor: inpakken en wegwezen. Het is nu overal rustig.

Hoor het graag!

Ik zou graag gaan. Ik zou zeggen: even een leuke betaalbare locatie/ reis opzoeken en even aan elkaar doorgeven. Misschien wordt het wat.

Misschien sowieso elkaar even appen. Ik heb al een nummer gekregen van Gilian en een berichtje dus als jij ook kan Frank helemaal top. Mijn nummer is 0641904500
Groetjes sanne

Ik heb geen whatsapp (wel Telegram : hetzelfde als whatsapp, maar dan privacy respecterend)

0618363239

Groetjes, Frank

Hey Jody, Frank & Sanne,

Ik ben ook opzoek naar een last minute ski vakantie. Ik doe alleen wel aan skiën in plaats van snowboarden…
Ik ben 27, ervaren skiër en ben opzoek naar iets low budget ook. Daarnaast houd ik ook van apres ski, maar niet tot in de late uurtjes aangezien ik wel weer de volgende dag fris de piste op wil kunnen :-)
Hebben jullie al wat gevonden?
Hoor het graag!

*bericht bewerkt door Sara-on-skies op 19 jan 2018 11:49

Hallo Sara,

Wat leuk dat je ook reageert. We hebbben nog niets gevonden. Dat je skiet is voor mij geen probleem. Ik zou zeggen: Kijk even rond wat je als low-budget vakantie van ongeveer een week tegenkomt en stel het voor. Ik heb het idee dat er meerdere wel geinteresseerd zijn.

Vriendelijke groeten,

Frank

Hoi allemaal,

Ik heb inmiddels een andere vakantie bestemming gevonden voor aankomende week. Maar bedankt voor jullie reacities en ik hoop dat jullie samen een mooie vakantie zullen hebben!

Hallo allemaal

Ik ben Laurens 26 jaar. Ben ook nog op zoek naar iemand om mee gaan te skiën. Ben ervaren skiër.
Het tijdstip maak voor mij niet zoveel uit, Liefst in februari of begin maart.

Ik heb enkel verblijven op het oog in de Franse alpen regio Megéve en Chamonix.
maar skiën in Tsjechie lijkt me ook wel tof.

Laat gerust iets weten?

grtjs

Hallo allemaal,

Ik ga dit jaar naar val thorens, prachtig gebied boven de 2000 meter. Ik heb een eigen auto (max 3 pers. met bagage) en een 4 pers. app. op het oog voor €300 in de bekende ‘Dutch Week’. ik zoek 1-2 fanatieke wintersport(st)ers van 18-25 jaar

Gr job 19jr

Hallo allemaal,

Ik ga dit jaar naar val thorens, prachtig gebied boven de 2000 meter. Ik heb een eigen auto (max 3 pers. met bagage) en een 4 pers. app. op het oog voor €300 in de bekende ‘Dutch Week’. ik zoek 1-2 fanatieke wintersport(st)ers van 18-25 jaar

Gr job 19jr

jobsimons op 22 jan 2018 21:41

Hey Job, dat klinkt als een heel mooi plan! Ik ben geïnteresseerd! Ga zelf met carnaval een week maar ga het liefst nog een week extra in 2018 🤗

Hallo allen,

Leuk om met een groep gezellig mensen richting de sneeuw te gaan!
is het een idee dat er een groepsapp wordt gestart met de mensen die interesse hebben?
Dan kunnen wij vanuit daar verder overleggen? Eventueel kennis maken met elkaar.
Mijn voorkeur gaat uit naar Maart.

Lijkt mij wel super tof!!

Ik heb geen voorkeur, als er maar veel sneeuw ligt.

Groetjes Marleen

Als iedereen zijn/haar nr naar mij stuurt in prive bericht, dan maak ik wel een groep aan

Voor mij geen whatsapp, zoals eerder vermeld!

@Wouter1997 inbox

jobsimons98 op 24 jan 2018 18:57

Pb terug 🤗

Plaats een reactie