Bijzondere manier om de skilift te nemen...

*bericht bewerkt door Rogier op 11 jan 2018 18:24

Click. Click. Peace

ROFL 😂

When life gets too complicated.... SKI

Oh shit!

Dit doet me zo denken aan een film met mezelf in de hoofdrol, die in de familie rond gaat. Gelukkig op videoband. Ooit, op een zonnige morgen op eerste kerstdag, toen ik een jaar of 10 was, stond ik met mijn vader in een ankerlift. Mijn vader is het type dat wel eens vergeet dat er ook nog andere skiërs zijn (nooit expres), zo ook nu. Hij stapte iets wat snel uit, maar door het lengte verschil schoot het ankertje onder mijn jas en werd ik gelanceerd. Daar komt het eerste kerstdag verhaal om de hoek; terwijl ik bungelend meedraai in de lift, roept mijn vader: ‘ho ho ho…!’ Waarop zowel mijn oom, die filmt, als de man bij de lift enthousiast ‘Joyeux Noël’ terug roepen om pas een seconde later te realiseerde dat de lift uit moet… Hou nog steeds niet van ankerliften.

@Helen LOL wat een verhaal :-)

Click. Click. Peace

Oh shit!

Dit doet me zo denken aan een film met mezelf in de hoofdrol, die in de familie rond gaat. Gelukkig op videoband. Ooit, op een zonnige morgen op eerste kerstdag, toen ik een jaar of 10 was, stond ik met mijn vader in een ankerlift. Mijn vader is het type dat wel eens vergeet dat er ook nog andere skiërs zijn (nooit expres), zo ook nu. Hij stapte iets wat snel uit, maar door het lengte verschil schoot het ankertje onder mijn jas en werd ik gelanceerd. Daar komt het eerste kerstdag verhaal om de hoek; terwijl ik bungelend meedraai in de lift, roept mijn vader: ‘ho ho ho…!’ Waarop zowel mijn oom, die filmt, als de man bij de lift enthousiast ‘Joyeux Noël’ terug roepen om pas een seconde later te realiseerde dat de lift uit moet… Hou nog steeds niet van ankerliften.

Helen op 11 jan 2018 19:57

Je weet dat ze videobanden tegenwoordig kunnen digitaliseren? ;)

@ helen, pics or it didn’t happen ;-)

Reclamestunt van de fabrikant van de jas? ;-)

Waar gaat die trouwens op skiën, op gras?

Reclamestunt van de fabrikant van de jas? ;-)

Waar gaat die trouwens op skiën, op gras?

NicoR op 12 jan 2018 09:03

Gewoon in Skiwelt denk ik ;)

@Helen ik wil je videoband wel digitaliseren ^_^

Ik had jaren geleden (toen ik een jaar of 11 was) iets soortgelijks. In Höchkönig op de Dachegglift, toen deze nog een sleeplift was. Ik was ‘‘kunstjes’’ aan het doen met mn skies. Beetje door tiefschnee, skies expres laten haken en net weer op tijd goed zetten, op één been skiën, dat soort dingen. Halverwege gaat het fout, ik verlies mn evenwicht en val uit de lift. Maar mijn jas bleef hangen. Wat ik ook probeerde, ik kwam niet los. Die anker trok mijn jas alleen steeds verder omhoog. Omstanders wouden wel helpen, maar konden niet zoveel. Tegen de tijd dat ze mij zagen, zat ik alweer paar meter hoger. Uiteindelijk heb ik meer dan de helft van rit, liggend op de grond gedaan. Boven werd de lift stopgezet en bevrijdde de liftjongen mij uit deze benarde situatie.

*bericht bewerkt door Tim91 op 19 jan 2018 20:17

Plaats een reactie