Te koop: Salamon XMAX 100 mt 28.0

Ik bied hierbij een set Salamon XMAX 100 maat 28.0 te koop aan. Voor mij een miskoop, voor mijn voet heeft de schoen een te lage wreef met slechte doorbloeding als gevolg. Er is één keer een uur op geskied in Zoetermeer. In september aangekocht bij Duijvestein, heeft dus nog garantie. Aankoopprijs € 257,99, vraagprijs € 200,-

null

null
null
null

Misschien hele gekke vraag; maar waarom heb je ze dan niet gewoon teruggebracht? Zeker als je daar andere ski’s koopt, lijkt me niet dat ze over dat ene uurtje heel moeilijk gaan doen toch?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Hebben ze er ook al verder naar gekeken (bootfitting)
Die custom shell van Salomon is juist bekend dat ze hem goed kunnen bewerken.

Geen gekke vraag, die optie staat ook nog open, kan een deel van het aankoopbedrag terug krijgen. Zij verkopen ze dan als gebruikte schoenen. Echter heb de komende tijd geen tijd om naar Zoetermeer te rijden, plus wellicht kan ik iemand anders er wel blij mee maken. Met de schoenen is niks mis, echter in combinatie met mijn voeten wel ;-)

Vandaag bij een bootfitter geweest (MKS Bilthoven), die bevestigde waar ik al bang voor was, de leest vd schoen is te smal voor mijn voeten. En om op de vraag vooruit te lopen waarom ik ze uberhaupt gekocht heb, dat vraag ik me ook al een paar weken af… =)

*bericht bewerkt door Vinceg op 02 jan 2018 13:39

Nee hoor, bij Duijvestein zou ik verwachten dat ze goed helpen en in de winkel voelen ze altijd goed, dus dat je er pas bij testen achter komt vind ik niet zo vreemd :).

Succes met de verkoop iig.

[edit] waren niet te smal maar te laag, dat is wel wat lastiger te ontdekken denk ik.

*bericht bewerkt door Roy83 op 02 jan 2018 13:53

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Correctie; waar ik in de vorige post te smal zeg, bedoel ik te laag (wreef).

Als je in Limburg, of daar in de buurt woont, kan je ze misschien ook in Landgraaf brengen. Of via de post.

Ski you later!

Upje, nieuwe prijs 160,-

Plaats een reactie