Complete Adrenaline idioot

Ik zag dit filmpje voorbij komen en nieuw is het niet dat iemand freeridend van de berg afknalt, deze gast zal er waarschijnlijk zijn inspiratie vandaan hebben maar als ik dit zie geniet ik niet maar erger ik me kapot aan de levensgevaarlijke acties met asociaal gedrag. Ik vraag me af wat jullie van dit filmpje vinden!

https://youtu.be/F8XeX5_BrcA

*bericht bewerkt door Freerider op 24 dec 2017 18:20

Ski-skills: ja, op zich wel. Verder enig benul van risico’s voor zichzelf, voor anderen, sociaal gedrag: nee.

De ergernis is bij mij echt oneindig veel groter dan bewondering. Die heb ik eigenlijk gewoon niet.

Sukkel. Ik hoop dat ie n tak voor zn smoel krijgt en n paar tanden verliest…dan mag ie me bellen om t te fixen.

Nope, in het park een complete onbenul. De risico-acties op de piste lijken vooral bij bekenden, maar dwars door groepjes knallen zou een skistok door z’n helm mogen betekenen wat mij betreft… En dan zoon of broerlief zo opleiden ook nog.

Ik vond het rijden nou niet echt geweldig qua techniek. Verder lijkt het me voor een groot deel opgezet, beetje in de stijl van one of those days.

Hmm je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn…

Paul

Ik mag hopen dat iedereen met uitzondering van @Hessel sarcastisch is en dat bijzonder goed achter een stalen gezicht weet te verbergen… 😏

I can stick uphill ice, on my saucer...

Gewoon een asociale hork. Daarnaast zonder gear buiten de piste, aan de schaduwen te zien kan je duidelijk zien dat hij geem rugzak op heeft.

Born to Ride

Netjes nee, een tikkie aso dat zeker 😬 Maar skills heeft de beste man zeker wel…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

laat hem er nog even van genieten, heeft zijn langste tijd wel geskied denk ik

ben al 2 keer aangeskied door zo een aap die ineens op de piste kwam gesprongen.
Een keer met een repatriëring tot gevolg.

Anyway,
Merry X-Mas to all of you 😉

Ik vond het rijden nou niet echt geweldig qua techniek. Verder lijkt het me voor een groot deel opgezet, beetje in de stijl van one of those days.

Hessel op 24 dec 2017 19:19

Dit, een bijzonder makkelijk bos, en dan (al dan niet nep) asociaal skiën… Niet onder de indruk…

Click. Click. Peace

Wat. Een. Baas.
Maar echt, zie je hem prachtig door die bossen knallen! Af en toe een keer vallen moet natuurlijk gewoon kunnen. Ik snap de kritiek niet, velen kunnen hier nog van leren.

*bericht bewerkt door Joostw op 24 dec 2017 23:29

A winter without powder isn't a winter!

Wat. Een. Baas.
Maar echt, zie je hem prachtig door die bossen knallen! Af en toe een keer vallen moet natuurlijk gewoon kunnen. Ik snap de kritiek niet, velen kunnen hier nog van leren.

Joostw op 24 dec 2017 23:26

Misschien het feit dat hij asociaal door groepen heen skiet?

Of je nu wel of niet kan skiën, je normaal gedragen op de piste lijkt mij een prima uitgangspunt.

Haha @JoostW is uitsluitend sarcastisch op dit forum. Gewoon niet serieus nemen ;)

Haha @JoostW is uitsluitend sarcastisch op dit forum. Gewoon niet serieus nemen ;)

GiGi op 25 dec 2017 00:04

Wie denk je wel niet wie je bent om dat te zeggen? Erg jammer dat je me woorden in de mond legt, dit had ik niet verwacht van jou… Graag on topic blijven.

Misschien het feit dat hij asociaal door groepen heen skiet?

DSvier op 24 dec 2017 23:46

Mag dat niet dan?

*bericht bewerkt door Joostw op 25 dec 2017 00:13

A winter without powder isn't a winter!

Waar is dit eigenlijk? Noorwegen?

Volgens mij Zweden. Gebied ziet er wel goed uit :)

Dit is het Zweedse Are. Leuk gebied.

Plaats een reactie