Lekker veel kilometers maken...

Wie-o-wie heeft zin om in de week van 27 januari t/m 3 februari te gaan skiën?
Bestemming nog te kiezen maar een groot sneeuwzeker en zonnig gebied heeft de voorkeur!

Groet,
Alan

Ben je inmiddels al in Oostenrijk?

Ben je inmiddels al in Oostenrijk?

lekkerzonnetjeerbij op 1 jan 2018 18:02

Ik schat binnen 26 dagen ;) Verder betwijfel ik of hij naar Oostenrijk gaat! Als bestemming zou ik voor gebieden zoals Alpe d’Huez of Serre Chevalier gaan. Beiden hebben 250km pistegenot, een leuk en gevarieerd gebied (eerder voor gevorderden dan voor beginners), genoeg sneeuw na de afgelopen weken (er zijn nu enkele pistes in Alpe d’Huez open die vorig jaar gedurende het gehele seizoen geen dag open waren) en het heeft naar gemiddeldes veel zonneschijn, al moet je daar natuurlijk wat geluk mee hebben.

Oostenrijk is natuurlijk ook mogelijk, dan denk ik in de eerste plaats aan Ski Arlberg aangezien het ook voldoet aan je vereisten. Enkel het weer is normaal gezien minder fraai aldaar.

Vervolgens geef ik u de tip om het (gewenste) reisgezelschap wat meer te specifiëren, een idee voor meer repliek op uw bericht.

*bericht bewerkt door Kasper op 01 jan 2018 22:08

Als zeer ervaren single skiër zoek ik een of meer reisgenoten. Het gaat mij vooral om de sportieve kant van het skiën en minder om de gezelligheid. Vanwege de prijzen en de piste-kwaliteit heeft Frankrijk mijn voorkeur. Ik zoek aansluiting bij niet-rokers, wil logeren in een appartement waar zelf onze gezonde maaltijden bereiden. We kunnen vooraf kennis maken en de vakantiedata zijn nog open, als het maar geen hoogseizoen is.

huub@bellemakers.eu
0302934671

Huub

Plaats een reactie