Sneeuwsituatie Vogezen (La Bresse & Gerardmer)

Volgende week vertrek ik naar de Vogezen, meer bepaald naar Geradmer & La Bresse.
Natuurlijk hoop ik dat er heel wat sneeuw ligt & valt.

Maar ik zie dat het temperatuur de komende dagen niet onder nul gaat :s en er weinig nieuwe sneeuw zal vallen…

Misschien zijn er mensen die er vorige week/weekend of deze week langsgaan en ons op de hoogte kunnen houden?

Foto’s en reisverslagen zijn zeker welkom!!

Ben net terug van 1dag skiën en 2 dagen snowhike in la bresse. En de condities zijn top, helaas geen foto’s. Maar kan wel zeggen dat er een heel pak sneeuw ligt, boven op de hochneck lag wel tot een meter. Dat gaat niet echt lijden onder die lichte positieve temperaturen. Alleen de kastelberg was nog gesloten op zaterdag mogelijk door harde wind, misschien was die zondag ook open. Tijdens de hike over kastelberg gewandeld en lag klaar om open te gooien.

Ben net terug van 1dag skiën en 2 dagen snowhike in la bresse. En de condities zijn top, helaas geen foto’s. Maar kan wel zeggen dat er een heel pak sneeuw ligt, boven op de hochneck lag wel tot een meter. Dat gaat niet echt lijden onder die lichte positieve temperaturen. Alleen de kastelberg was nog gesloten op zaterdag mogelijk door harde wind, misschien was die zondag ook open. Tijdens de hike over kastelberg gewandeld en lag klaar om open te gooien.

jeandeflamand op 18 dec 2017 20:54

Super om te lezen!! Dank

Plaats een reactie