Hele lekkere pisteprepareer beelden

Nooit gedacht dat ik beelden van bully’s die door de poeder rijden zo lekker zou vinden ;-)

https://www.facebook.com/251513945006618/videos/883950981762…

Click. Click. Peace

toffe beelden! Kleine sidenote (misschien had ik dit in een ander topic moeten posten), maar ik zie video’s vanaf facebook vaak onvolledig. Ook nu mis je de helft van het scherm en kan je daardoor niet op ‘groot scherm’ klikken oid. Enige manier om dan fatsoenlijk te kijken is de video url opvragen en daar naar toe gaan ;)
@chrome

null

Klopt dat weten we. Hij staat op de lijst (maar onder een paar andere bugs). Het gaat gerepareerd worden. Toch plaats ik deze flmpjes wel want ik vind het zonde om het niet te plaatsen.

Op mobiel werkt het wel…

Click. Click. Peace

Op mijn mobiel, Sony Xperia Z5compact, heb ik hetzelfde probleem als op de laptop. Het enige verschil is, is dat ik op mijn mobiel het filmpje kan ‘scrollen’ en zo alsnog op volledig scherm kan drukken.

Maar tof dat eraan gewerkt wordt! Zeker blijven delen zulke mooie filmpjes

*bericht bewerkt door StijnV op 14 dec 2017 20:27

Op mijn mobiel, Sony Xperia Z5compact, heb ik hetzelfde probleem als op de laptop. Het enige verschil is, is dat ik op mijn mobiel het filmpje kan ‘scrollen’ en zo alsnog op volledig scherm kan drukken.

Maar tof dat eraan gewerkt wordt! Zeker blijven delen zulke mooie filmpjes

StijnV op 14 dec 2017 20:27

samen here! Huawei P10 Android 7.0

On topic. Heel tof filmpje, wilde hem gister ook al posten maar was even druk. Mooi om te zien hoe soepel die sneeuw als een golf vooruit rolt terwijl die Bully bijna verdwijnt. Tegelijkertijd zonde van deze maagdelijke poeder dat deze bullies de eerste sporen maken…

🏂

Die videoweergave wordt verpest door alle malloten die last hebben van VVS (Vertical Video Syndrome). Gaarne gewoon allemaal liggend filmen! ;)
Facebook heeft een prachtige SDK, waarmee alle video’s van zichzelf al responsive werken.

Ontopic dan. Inmiddels wel gekeken op het grote scherm… Supertof!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Erg lekkere beelden! Nog 14 dagen…

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

nog 8 dagen voor ons, en laat die machines hier maar overheen rijden. :) als ik vanmiddag plaatjes zie dat ze bezig zijn komt er een update.

null

sorry, de foto wordt niet geplaatst, tweede en laatste poging.

berg.jpg

Hij staat er gewoon hoor @GertSkietOok, gewoon ffkes refreshen :)
Heerlijk trouwens he, die Walmendingerhorn!

I can stick uphill ice, on my saucer...

zeker weten, mijn favoriet in KWT en vanaf 23 December lekker knallen!

en de update!

null

Plaats een reactie