Nordica Double Six Twin Tips, 163 cm

Hierbij verkoop ik mijn Nordica Double Six Twin Tips, 163 cm met bindingen. De skis zijn nog in goede staat (ondanks de normale gebruikssporen aan de bovenkant) en skiën heerlijk. De skis hebben elk jaar een onderhoudsbeurt gehad en hebben nog genoeg kanten aan de zijkant. Hieronder een paar specificaties van de skis.

Terrein: Park & Pipe, All-mountain
Niveau: Intermediate-Advanced
Opbouw van voor naar achter ski: Rocker/Camber/Rocker
Radius: 16,5 meter

Ik verkoop de skis i.v.m. aankoop van nieuwe. Bij interesse en vragen kunt u mij mailen.

null
null
null
null
null

@ElineH
Ik zou er nog bijzetten dat met Marker Squire bindingen zijn gemonteerd met een BSL van…:-)

Hoe oud zijn ze / hoeveel dagen/weken gebruikt?

Welke schoenmaat zijn de bindingen geboord?

Wat is de vraagprijs?

Beste @QmaartenQ en @Space_NL,

Bedankt voor jullie tips.
De lengte tussen de bindingen is minimaal 295 mm tot maximaal 315 mm. Zelf heb ik skischoenen met een lengte van 295 mm, komt overeen met de schoenmaat 25,5.
De ski’s zijn aangeschaft in februari 2013, hiermee heb ik twee keer per jaar geskied (kerstvakantie en voorjaarsvakantie). De laatste twee jaar zijn de ski’s niet gebruikt i.v.m. met het lesgeven in kinderland.
De richtprijs voor de ski’s is €75,-.

Mochten nog meer vragen en tips hebben dan hoor ik het graag.

Tempting, erg leuk speelgoed voor op de oefenweide met Nichtje en Neefje (waar mijn huidige Nordica Fuel 170 toch wat lang lijken te zijn). Echter de radius die je noemt zou nog langer zijn als mijn huidige fuels …
Succes met de verkoop! (en mochten ze echt niet verkocht worden en voor echt weinig weg gaan kan je me misschien nog verleiden…).

Plaats een reactie