Skischoen

Ja, ik ken de definitie @evr66 … Ben ik abuis in mijn veronderstelling dat je doelde op TS?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat TS een trol is. Ik vind het zelfs beledigend.

Haha, right @Shane. Volgens mij hadden we een ander topic voor dit soort discussies trouwens :)

Edwin van Riel

On-topic graag.

Click. Click. Peace

Sorry maar over wat of wie gaat dit? Vind het een beetje apart

Er worden gewoon normale vragen gesteld. En normale reacties gegeven dus ik snap het probleem niet?

*bericht bewerkt door Lis op 07 dec 2017 15:11

@Lis sommige forumleden zijn ook een beetje apart :-)
Het lijkt me inderdaad een goed idee om de schoenen in een skihal uit te proberen.
Je kunt altijd nog huren.
Maar zoals al gezegd, ze zijn behoorlijk oud voor een skischoen.

Ja dat wist ik dus niet… dus ik vraag me dan af of ik er niet beter aan doe om misschien even verder te zoeken of inderdaad alsnog te huren… vind het lastig zeker omdat ik er zelf niet super veel verstand van heb.

*bericht bewerkt door Lis op 07 dec 2017 15:16

Ja dat wist ik dus niet… dus ik vraag me dan af of ik er niet beter aan doe om misschien even verder te zoeken of inderdaad alsnog te huren… vind het lastig zeker omdat ik er zelf niet super veel verstand van heb.

Lis op 7 dec 2017 15:15

Ik zou huren op plaats van bestemming maar ja dat is mijn mening.
Maar goed, alles staat of valt met je budget… reken bij huren voor een week (6 skidagen) op ongeveer 35 - 50 euro voor een ‘economy’ schoen die over het algemeen wel geschikt is voor een beginner (prijs afhankelijk van shop/gebied/etc). Neem even de tijd om goed te passen en je kunt je ski’s gelijk laten afstellen op de schoenen die je huurt. En als de schoen niet lekker zit na een dag skien dan kun je altijd terug om er wat aan te laten doen.
Wat ook vaak mogelijk is, is dat als de schoenen bevallen dat je ze dan kunt kopen en dan wordt de verhuurprijs verrekend.

Succes en in elk geval veel wintersport plezier!

Plaats een reactie