Wat zeggen de pisteregels hierover

Click. Click. Peace

Een snowboarder wel :)

Edwin van Riel

Waar heb je anders die stokken voor?

Hij staat ook wel vervelend stil die bovenste…

Click. Click. Peace

Hij staat ook wel vervelend stil die bovenste…

Rogier op 6 dec 2017 11:58

Inderdaad. En de regels zeggen heel duidelijk: iemand die irritant in de weg staat, mag je met alle mogelijke middelen het ravijn in duwen. Had ie maar door moeten lopen/skiën/boarden.

Die eerste uithaal van die onderste… dat moet toch gewoon pijn doen…

Click. Click. Peace

Wat ik gaaf vind aan deze beesten, is dat ze 11,5 maanden van het jaar die hoorns gebruiken om relaxed op hun rug te krabben… en 2 weken om andere mannetjes hun kop proberen in te rammen…

Click. Click. Peace

De van achteren komende bok is fout, die “botst” boven op de voor hem, stilstaande bok.
Of het gerechtvaardigd is dat de laatste zich omdraait en een frontale botsing creert kun je bediscussieren, maar begrijpelijk is het wel.
Moet ie maar opletten :-)

Rob

De van achteren komende bok is fout, die “botst” boven op de voor hem, stilstaande bok.
Of het gerechtvaardigd is dat de laatste zich omdraait en een frontale botsing creert kun je bediscussieren, maar begrijpelijk is het wel.
Moet ie maar opletten :-)

Rob

Wat ik gaaf vind aan deze beesten, is dat ze 11,5 maanden van het jaar die hoorns gebruiken om relaxed op hun rug te krabben… en 2 weken om andere mannetjes hun kop proberen in te rammen…

Rogier op 6 dec 2017 12:13

Wat mij fascineert, is dat zij beheerst over smalle randjes naar beneden rennen/springen waar ik voetje voor voetje zou lopen.

Rob

Wat ik gaaf vind aan deze beesten, is dat ze 11,5 maanden van het jaar die hoorns gebruiken om relaxed op hun rug te krabben… en 2 weken om andere mannetjes hun kop proberen in te rammen…

Rogier op 6 dec 2017 12:13

Wat mij fascineert, is dat zij beheerst over smalle randjes naar beneden rennen/springen waar ik voetje voor voetje zou lopen.

RCGrootveld op 6 dec 2017 16:16

Smalle randjes… veel erger dan dat… Dit zijn ongeveer de beste rotsklimmers van het dierenrijk. Zij klimmen ‘plaatroutes’ dus routes waar je met vrijving omhoog klimt in de zesde graad. En dat is best pittig ;-)

Click. Click. Peace

Check dit:

Click. Click. Peace

Al rotsklimmend ben ik ooit eens ingehaald door zo’n steenbok. Hij keek me een beetje meewarig aan ;-)

Click. Click. Peace

Onvoorstelbaar !!!

Paul

Dit is off piste, dus piste regels zijn hier niet leidend.

Verder blijven het inderdaad prachtige beestjes. Alleen van verre afstand wel eens kunnen spotten (zomer) maar hun “light” varianten in menig kinderdierenparkje kunnen er ook al wat van. Zou springt er eentje bij een bevriende schapenhoedster gewoon op d’r rug en laat zich zo dragen.

Check dit:

Rogier op 6 dec 2017 17:17

bizar!

Edwin van Riel

Nadat ik een keer op 2 meter afstand gemist ben door een steen van 30 cm doorsnee die door zo’n beestje was losgetrapt ben ik niet meer zo groot fan van ze, maar op gepaste afstand vind ik het indrukwekkend om te zien!

Don`t eat yellow snow

Dit zijn en blijven geweldige beesten! Wat heeft moeder natuur toch prachtige dingen voortgebracht eigenlijk!

Stay frosty

😹

When life gets too complicated.... SKI

Niemand die het over de ontbrekende lawine-drie-eengeit heeft?! Krijg je gemekker van als je het bokje bent en in een lawine terecht komt!

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Wat een beesten 🤔

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie