Super lekkere carvebochten (VIDEO)

Wat een lekkere beelden. Heerlijk…

Click. Click. Peace

Genieten☃️

LA NORMA😍☃️

Ik word hier echt zo onrustig van. Ik wil ook!

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Ah kijk…ik heb salomon ski’s gekocht dus dit moet mij ook lukken (zondag in Winterberg) :). Mooie beelden! Ik zou eigenlijk die helm wel willen, maar kan die nog nergens vinden…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@ Roy83, jij de helm, ik de techniek… Zijn we beiden blij ;-)

Na regen komt zonneschijn, na de herfst komt wintersport!

@Roy83 het is toch gewoon de helm uit de x-race serie van Salomon…?

*bericht bewerkt door Shane op 06 dec 2017 12:29

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik zal eens kijken, ik heb hem wel een keer ergens zien hangen, maar alleen in s. Ik wil em wel graag passen, ik zal eens verder googelen. Zou echt perfect bij mijn outfit passen, maar das ook gelijk weer onhandig met andere jassen…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Geef mij ook maar die techniek! Schitterend om te zien…

Ik zal eens kijken, ik heb hem wel een keer ergens zien hangen, maar alleen in s. Ik wil em wel graag passen, ik zal eens verder googelen. Zou echt perfect bij mijn outfit passen, maar das ook gelijk weer onhandig met andere jassen…

Roy83 op 6 dec 2017 12:36

Ze hebben hem bij bever.nl, ze zeggen alleen online maar je kan hem binnen 3-5 dagen in een winkel in de buurt ophalen, ze hebben aardig wat winkels door heel Nederland. Ze hebben alleen maat L en kost €129,95. Veel plezier in Winterberg @Roy83.

Ski you later!

Hoe hou je dit nog bij als cameraman? of krijgen ze dit ook met drones gefilmd? De snelheid lijkt er namelijk behoorlijk in te zitten.

@Juul, deze andere “cameraman” skiet de Streif met 1 handje vooruit…

https://www.redbull.tv/video/AP-1QF8EM81W2111/making-the-360…

Dat is een iets grotere uitdaging denk ik, hoewel deze cameraman ook best kan skiën natuurlijk. Vergis je overigens niet in de remkracht die de mannen in het topic filmpje met hun prachtige bochten genereren.

I can stick uphill ice, on my saucer...

subliem !

Prachtige beelden; heerlijk carven! Nog even en dan mogen we zelf ook weer! :-)

Wat een lekkere beelden! 😍

Winter is coming

Plaats een reactie