Goed resstaurant(je) st gallenkirch

Dit onderwerp gaat over de bestemming Schruns-Tschagguns en Sankt Gallenkirch - Gorthipohl

We hebben voor het hele gezin een seizoenskaart gekocht voor Montafon skigebied, 5 man voor 1050 euro.
Niet alleen vanwege de prijs, ook vanwege de offpiste🤓
Nu hebben we geld over en willen we af en toe uit eten.
Niet zozeer schnitzels, maar liever iets Italiaans.
Mijn vrouw is ook nog eens vegetarisch, dus een Oostenrijks restaurant is dan niet de beste optie.
Wie weet een goede Italiaan in Schruns of st Gallenkirch.
Bedankt.

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 07 apr 2021 17:20

Check Tripadvisor even! Gebruik ik vaak voor restaurantjes.

Mr. Slow

Dank je.
Tripadvisor ken ik. Staat niet veel soeps vind ik.
Willen er met de kerst eten, dus mag best een goed restaurant zijn.
Dus ik hoop op een goed advies uit eerste hand.

Moest je weinig reactie krijgen, ik kijk meestal gwn op google maps, en zoek op restaurant ‘locatie’, ook veel reviews te vinden.

Vorig seizoen in Montafon geweest en vond het met het aanbod restaurants maar karig gesteld in de verschillende dorpen. Paar keer wat gevonden, maar geen hoogwaardige Oostenrijkse keuken zoals in andere delen van Oostenrijk.

Hi Snowbert,

De restaurants in St Gallenkirch ken ikzelf iets minder goed.
In het restaurant in het dalstation kan je wel terecht voor een snelle maar lekkere hap, ook 's avonds. Mogelijks is dit niet de gezellige locatie waar je 's avonds naar op zoek bent.
Dan zou ik je toch eerder het centrum van Schruns aanraden (5à10 min rijden met de wagen). Je kan veilig en gratis parkeren in een ondergrondse parking pal in het centrum. Parking in te rijden aan het station. In centrum van Schruns zijn erg goede restaurants te vinden, waaronder ook het Italiaans restaurant Il bel Paese. Verder ook resto Zum Kreuz, en Krone erg aan te raden.
We zijn zelf geen vegetariër, maar ik meen me te herinneren dat quasi alle restaurants vegetarische schotels op de kaart hebben. Een vriend van mij was in de zomer verrast om zelfs in een berghut, een veganistische schotel te vinden.
Wat ik je wel zou aanraden, is om - zeker met de Kerst - op voorhand te reserveren.

Verder in de buurt: ook 4 goede restaurants in het centrum van Tschagguns.

Tot slot, meestal kan je in de hotels ook terecht voor een diner (zowel van de kaart als een menu).

Fijne vakantie gewenst !

Hi Snowbert,

De restaurants in St Gallenkirch ken ikzelf iets minder goed.
In het restaurant in het dalstation kan je wel terecht voor een snelle maar lekkere hap, ook 's avonds. Mogelijks is dit niet de gezellige locatie waar je 's avonds naar op zoek bent.
Dan zou ik je toch eerder het centrum van Schruns aanraden (5à10 min rijden met de wagen). Je kan veilig en gratis parkeren in een ondergrondse parking pal in het centrum. Parking in te rijden aan het station. In centrum van Schruns zijn erg goede restaurants te vinden, waaronder ook het Italiaans restaurant Il bel Paese. Verder ook resto Zum Kreuz, en Krone erg aan te raden.
We zijn zelf geen vegetariër, maar ik meen me te herinneren dat quasi alle restaurants vegetarische schotels op de kaart hebben. Een vriend van mij was in de zomer verrast om zelfs in een berghut, een veganistische schotel te vinden.
Wat ik je wel zou aanraden, is om - zeker met de Kerst - op voorhand te reserveren.

Verder in de buurt: ook 4 goede restaurants in het centrum van Tschagguns.

Tot slot, meestal kan je in de hotels ook terecht voor een diner (zowel van de kaart als een menu).

Fijne vakantie gewenst !

Snow70 op 10 dec 2017 21:16

Hi,
misschien nog even deze tip.
Eenmaal per week wordt er in St Gallenkirch ook Nachtrodeln georganiseerd (ik dacht op donderdagavond, maar ben niet zeker). Vertrekpunt is Garfrescha. Misschien ook te overwegen om eerst boven je avondmaal te nuttigen. Wel aparte sfeer.
Greetz,

Gaschurn zit een goede Italiaan.

Klopt! Lataverna in Gaschurn, boven de Spar. Erg goed!

*bericht bewerkt door paolie op 10 dec 2017 22:40

Montafoner Hussli is prima restaurant. Echt Oostenrijks, veel locals, leuke eigenaar én ze hebben heerlijke salades zonder vlees (spreek uit eigen ervaring).

In Tschagguns zit een prima Italiaan in de Zelfenstrasse, maar om daar vanuit st Gallenkirch speciaal naar toe te rijden is wellicht overdreven.

Fun Lovin' Skier

Klopt! Lataverna in Gaschurn, boven de Spar. Erg goed!

paolie op 10 dec 2017 22:40

Die ja, wist de naam niet meer…

Klopt! Lataverna in Gaschurn, boven de Spar. Erg goed!

paolie op 10 dec 2017 22:40

Die ja, wist de naam niet meer…

Tiny-M op 11 dec 2017 09:06

Deze zijn wij ook geweest , en was inderdaad prima ! Overigens de lekkerste flammkuchen gegeten bij de bergbahn in gaschurn ! Heerlijk !! 🍕🍕

We zijn met de camper.
Probeer lopend of met bus…
Deze gaan we proberen denk ik…
http://www.aparthotel-spitzer.at/
Zit een 800m van de camping…in st Gallenkirch
Verder nog een keertje naar Schruns. Schijnt wat gezelliger te
Zijn?

Bedankt voor zover …ligt trouwens lekker veel sneeuw.
We gaan de skiroutes daar proberen.

Plaats een reactie