Gebiedadvies + reisbuddy gezocht

Met een skibuddy die ik vorig jaar heb ontmoet via dit forum willen we graag een shortski gaan doen van vrijdag 15 december ('s avonds rijden) t/m dinsdag 19 december (ook 's avonds rijden). We zijn nog op zoek naar het juiste gebied. Het liefst vreten we heel veel kilometers en dan bij voorkeur op hoog tempo op zwarte of rode pistes.

Het eisenpakketje:

  • vrijwel alles geopend
  • veel kilometer piste
  • dicht bij de snelweg
  • niet té ver rijden
  • geschikt voor gevorderden
  • moderne liften

Weten jullie een geschikt gebied voor ons? Daarnaast zoeken we nog een 3e reiziger, ben jij die dwaas die er blij van wordt de eerste lift te pakken en tot de laatste door te gaan. Pas stopt als die weer beneden is en bij de keuze uit blauwe, rode of zwarte pistes automatisch zwart kiest en op hoog tempo naar beneden knalt? Dan ben jij onze nummer 3 :)

*bericht bewerkt door StephanN op 04 dec 2017 12:58

Niemand ideeën?

Niet heel origineel, maar Ischgl zou ik doen.

Of, als je iets minder wilt feesten, SFL. De seizoensopening is dit jaar veelbelovend qua sneeuwcondities. Het voordeel is dat de zwarte pistes daar meestal een stuk rustiger zijn dan in andere gebieden door de focus op families. En het gebied is mooi uitgestrekt, genoeg om je 3,5 dag te vermaken in zo’n gezelschap. En zo in het voorseizoen ook nog lekker rustig.

Hochkönig ook wel een mooi gebied voor een paar dagen denk ik. Weet niet of alles tegen die tijd al geopend is maar moderne liften en mooie (deels ook uitdagende) pistes zit wel snor. En niet ver rijden.

Mr. Slow

Arlberg lijkt me ook een goede optie!

Alvast hartelijk dank voor de tips. Hiermee gaan we aan de slag :) Wellicht nog 1 geïnteresseerde die wil aansluiten?

Ik heb zo een afspraak met een jongen, ook voor dit weekend, van hiero. dus misschien met 4 man ;). We gaan even kijken iig wat de mogelijkheden zijn.

*bericht bewerkt door rbeijers op 06 dec 2017 13:20

Helaas, heb voorlopig nog even geen vrij…

Plaats een reactie