Nieuwe NORDICA TRANSFIRE R2 race SKISCHOENEN maat 41-42 (us 27)

Nieuwe nordica skischoenen maat 41-42 (27.0)
Nooit gebruikt! - De kaartjes zitten er nog aan. Prijssticker zit er ook nog op.

Nieuwprijs was 329.95 Euro.

foto’s beschikbaar!

zowel voor dames als heren.

Mogen tegen goed bod weg. Ze staan niet in de weg, dus alleen reele biedingen aub.

Ook eenzelfde paar skischoenen in maat 35-36 beschikbaar

kleur: Wit met blauw en zwart/grijs. mooie neutraal uitziende schoen

Voor wie het wil weten: Flex 100.
Schoenen bedoeld voor de licht gevorderde recreant die wat meer tempo wil maken. Laat je dus niet bang maken door het woord RACE in de kop. Daarvoor zijn ze niet bedoeld.

null

null

null

Ter verduidelijking: Ik heb de volgende maten beschikbaar:

maat 41-42 (27.0)
en maat 35-36 (23.0)

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

Beste Maartje,

Dat verklaart dan ook de benaming van het type “FW013 black” op de prijssticker.

Wat mij direct opvalt is dat er alleen positieve reacties en voordelen bij de schoenen genoemd zijn bij de door je gestuurde link in de recensies!. Ik heb ze zelf in een andere maat gebruikt en ze zijn echt goed en zitten prima. Lekker stabiel!

Ik kan ze zeker aanraden.

warm
makkelijk in / uit
lichtgewicht
comfortable (zit prettig)
aanpas mogelijkhedenen

The Nordica Transfire R2 Ski Boots are for experienced women skiers who put comfort and convenience at the top of the list but don’t want to give up performance. If your typical day extends from dawn to last chair and ranges all over the mountain, this is the boot for you. With Nordica s top end PFP Precision Fit liner, an easy-entry 3 piece shell and a 102 mm last, your feet will thank you run after run.

Plaats een reactie