shortski, La Clusaz of Les Carroz (2de kerst)

Hoi iedereen

Mijn vriendin en ik vinden het wachten tot maart nét iets te lang.
Daarom plannen we een shortski van 26-29 december.
We zouden graag naar een gebied trekken die we als weekreis niet vlug zouden aandoen.
We twijfelen nog tussen La Clusaz of Les Carroz, ik ben nogal frankrijkfan, en Oostenrijk doen we in maart al aan.

Iemand mooie ervaringen met deze gebieden? Of absolute no-go’s die periode :)

Jeroen&Joke

Ik zou voor La Clusaz gaan. Grand Massif is toch een bestemming waar je je prima ook een week kunt vermaken.

Daarbij kun je vanuit La Clusaz ook een dagje met de skibus richting Le Grand Bornand, leuke afwisseling. In het gebied van La Clusaz zelf kun je leuke tochten maken.

Moet wel bekennen dat ik met beide gebieden geen ervaring heb, maar dat ik afgelopen maanden veel ‘research’ heb gedaan naar La Clusaz omdat ik daar wilde gaan boeken. Is uiteindelijk iets anders geworden maar dat ligt niet aan La Clusaz!

*bericht bewerkt door Quick op 29 nov 2017 14:29

Mr. Slow

Allebei leuk. In allebei geweest.
Ik zou, net als @Quick ook naar La Clusaz gaan. Mooi gebied, zeker ook voor een week prima te doen, maar ook voor een short ski. En ga zeker naar Grand Bornand. Heerlijk gebiedje.
Maar wat dacht je van Les Contamines voor een short-ski. Dat is ook heel mooi.
Succes

linda

Thx voor de reacties.

Zoals het er nu naar uitziet zullen we jullie input volgen en naar La Clusaz trekken.
Filmpjes zien er alvast lekker uit :)

La Clusaz is een goede keuze. Gezellig dorp, leuk gebied dat groter toont dan het is omdat het afwisselend is. Alleen niet echt sneeuwzeker.

Plaats een reactie