Val van de eeuw en internethit

Die bindingen staan ook niet helemaal goed afgesteld lijkt me.

Deze piste is de zwarte 20 in Ischgl denk ik?

@GiGi gezien zijn niveau en de draai die de knie maakt denk ik niet dat de bindingen het probleem zijn ;-)

Volgens mij is het idd die piste…

Click. Click. Peace

Deze piste is de zwarte 20 in Ischgl denk ik?

GiGi op 29 nov 2017 09:37

Het eerste wat ik dacht toen ik de video zag, dat moet die zwarte piste zijn die aan het top station van de D2 6-zitter ligt. Misschien wel 1 van m’n favo zwarte pistes omdat hij in het begin zo lekker constant is met een vlakkere uitloop waar je je helemaal kan laten gaan.

Video’s als deze toveren toch direct een glimlach op je gezicht haha. Typisch Nederlands ski gedrag: “kijk mij eens kunnen skien” en dan nog geen seconde later op je plaat gaan 😂

Ik dacht even dat hij kon stoppen met glijden…maar dat lukte dus niet zo goed haha. Ziet er een zalige piste uit!

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Jesus, ja, hoe houterig beweegt die :-)

Denk dat die bindingen inderdaad los afgesteld staan, maar lijkt me ook logisch gezien die jongen zijn niveau.
Maar ja, skikot…studenten en stoer doen.
Vraag je ook af waarom die “vriend” blijft filmen. Ik had al lang die ski’s opgeraapt en er achter aan geskied.

Glij blij door die brei :-)

Bron: Fantastisch Oostenrijk… Idd in Ischgl.

Is vergelijkbaar met Husk in Nederland, dacht ik? https://winter.skikot.be/

Glij blij door die brei :-)

wat een smerig lachje ook haha

echte mannen lopen naar boven,

Jesus, ja, hoe houterig beweegt die :-)

Denk dat die bindingen inderdaad los afgesteld staan, maar lijkt me ook logisch gezien die jongen zijn niveau.
Maar ja, skikot…studenten en stoer doen.
Vraag je ook af waarom die “vriend” blijft filmen. Ik had al lang die ski’s opgeraapt en er achter aan geskied.

Coldfeet op 29 nov 2017 10:12

Dan was het filmpje toch een stuk minder leuk geweest :)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Deze piste is de zwarte 20 in Ischgl denk ik?

GiGi op 29 nov 2017 09:37

Is inderdaad één van de zwarte pistes op de Palinkopf in Ischgl. Daar liggen een 4-tal fijne zwarte naast elkaar in de zelfde kom. Altijd goede sneeuw, zelfs tot heel laat in het seizoen, want weinig gebruikt, noordgericht en hoog gelegen.

Benieuwd hoeveel mensen nog gaan bevestigen dat het inderdaad de zwarte 20 in Ischgl is :)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Zou het misschien de zwarte 20 in Ischgl kunnen zijn ?

** ik help @Shane maar een handje **

Paul

Bewijst toch maar weer de stelling: beneden kom je altijd wel.

We zien het niet verder maar die grote lachebek mag natuurlijk ook naar beneden en dan wel met een paar ski’s op zijn nek. Als ze van het zelfde niveau zijn zou ik dat ook wel willen zien. Wie het laatst lacht lacht het best 😱😂😂

Dienten Die Alte schule

Jesus, ja, hoe houterig beweegt die :-)

Denk dat die bindingen inderdaad los afgesteld staan, maar lijkt me ook logisch gezien die jongen zijn niveau.
Maar ja, skikot…studenten en stoer doen.
Vraag je ook af waarom die “vriend” blijft filmen. Ik had al lang die ski’s opgeraapt en er achter aan geskied.

Coldfeet op 29 nov 2017 10:12

Zijn er geen van SKIKOT maar van de facebookpagina Fantastisch Oostenrijk…

het lachje van de cameraman maakt het filmpje nog extra mooi

Mooi fimpje !

Volgens mij heeft hij na het uitstappen uit de gondel zijn linker ski niet goed aangeklikt en zit zijn skischoen niet helemaal in de binding.

Of misschien zijn de bindingen afgesteld op 1 ?

Ze gaan zo snel uit.

Paul

Trouwens hoe hij probeert te remmen in het begin, heeft ie geluk dat z’n skistok niet breekt met alle gevaren van dien (gebroken stok onder je is niet fijn)…

Click. Click. Peace

Plaats een reactie