reisgenoten gezocht

Hi, ik ben 50 jaar en ik zoek reisgenoten om heerlijk te skieen. Ben een gevorderde skieer (rode piste) en wil veel kilometers maken met een groep. Daarna gezellig eten en evt. zwembad/sauna. Apres ski is minder belangrijk voor mij. Ben sportief, fit en sta midden in het leven. Zijn er nog groepen waar ik me bij aan kan sluiten (Oosterijk/Frankrijk/Italie)?. Vorig jaar met een Single skireis meegeweest naar de Italiaanse Dolemieten. Geweldig!
Gr. Linda

Ha Linda,

Ik ben ook op zoek naar een gezellig stel goede skiers. Low budget is wel een beetje mijn ding, gezien ik graag meerdere keren iets doe. Zie je wellicht iets een een groepje opstarten?
Groetjes
Boudewijn

Ha Linda,

Ik zoek ook een groep om me bij aan te sluiten. Ben een rustige skier, maar wel elke dag op de piste.
Heb een auto waar er nog 3 personen kunnen meerijden.
Misschien iets om zelf op te starten?
Ik ben 67 en ski al vele jaren, en heb tijd om te helpen organiseren.

Groeten Wim

Ha Wim,

Ik heb nog een reactie, dus wellicht kunnen we wat organiseren.
Groetjes
Hans

Wanneer willen jullie gaan? Ben ook zoekende naar een leuk groepje voor 2e,3e,4e week januari…

Ha Marcus,

Mijn 1e optie is laatste week jan en denk bijvoorbeeld aan een lowbudget ding via Bizzetravel. Altijd inclusief skipas en zeer scherpe prijzen. € 245.-- L+O+pas.
Mijn tel: 06-51755118

Ik ben nog op zoek naar een leuke (budget-reis) om lekker te gaan snowboarden. De leeftijd van het gezelschap is voor mij niet zo belangrijk. Ik ben een keer met vooral 50+ ers naar Oostenrijk geweest en dat is me zeer goed bevallen. Iedereen ging met elkaar om in het hotel en het was een vroljke boel (buiten het boarden om, dat deed ik vaak alleen omdat de ouderen het wat korter hielden dan ik. Ik maakte kilometers!).Dus als er plaatsen open blijven bij een leuke betaalbare reis, dan hoor ik het graag.

(Ik kan zelf iedere dag weg, dus de datum hoeft geen probleem te zijn)

Voor hoeveel dagen willen jullie weg?

Groeten,

Frank

Hi guys. Beetje jammer dat er geen vrouwen zijn die zich ook hebben aangemeld…dus ik houd het even in de gaten.
Gr. Linda

Dag Frank en Lindaabma,

Ik heb heb op verschillende sites wat neergezet en wacht even af. Komt er wat uit dan meld ik dat. Het is prijstechnisch interessant om met meerdere een appartement te huren. Dat drukt de prijzen enorm. Het skiën samen delen is voor mij ook wel de insteek.
Groetjes
Hans

Ik volg em ook effetjes.
Heb nog geen concrete plannen, maar low budget vind ik wel zo prettig dit jaar.
51 jarige snowboarder. Hardbooter.

Ha Berry,

Er wordt op verschillende plaatsen aan plannen gewerkt. Binnenkort meer

Ik hoor het graag als er concrete plannen zijn.
Wil misschien een kamer alleen. En wil graag dat er ook wat dames meegaan. Ik bedoel ben niet bang for a bunch of men maar is toch beter voor de verhoudingen denk ik.
Ik hou het forum in de gaten.
Groet Linda/Almere

Ik wil ook wel aanhaken, ben ook redelijk flexibel en heb een goede auto om op en neer te rijden. Geen voorkeur voor lokatie, mag zelfs een ander land zijn dan NL… gemêleerd gezelschap zou leuk zijn.

Enjoy life and snow...and wine...and mountains

De haakt aan en de ander haakt af. Ik wens jullie veel succes, misschien tot later.

Ook een beetje jammer dat Linda als topicstartster afhaakt maar Hans…ik lees dat er aan meerdere plannen wordt gewerkt. Dus kun je je reactie nader uitleggen?

Enjoy life and snow...and wine...and mountains

Wanneer willen jullie gaan? Ben ook zoekende naar een leuk groepje voor 2e,3e,4e week januari…

Marcus op 29 nov 2017 11:50

volgende week? Haha al die sneeuwdump foto’s op facebook…word er gek van!

Enjoy life and snow...and wine...and mountains

Een update m.b.t. een groepje leuke, vrolijke en positieve skiërs om samen in de week van 20 t/m 27 lekker low budget te gaan wintersporten. Met iemand van een ander internetforum openen we een vrijblijvende groepsapp. Wil je toetreden laat me het even weten.

Vriendelijke groeten,

December?

Enjoy life and snow...and wine...and mountains

20-27 januari 2018.

Een update m.b.t. een groepje leuke, vrolijke en positieve skiërs om samen in de week van 20 t/m 27 lekker low budget te gaan wintersporten. Met iemand van een ander internetforum openen we een vrijblijvende groepsapp. Wil je toetreden laat me het even weten.

Vriendelijke groeten,

Boude op 5 dec 2017 19:41

Een update m.b.t. een groepje leuke, vrolijke en positieve skiërs om samen in de week van 20 t/m 27 lekker low budget te gaan wintersporten. Met iemand van een ander internetforum openen we een vrijblijvende groepsapp. Wil je toetreden laat me het even weten.

Vriendelijke groeten,

Boude op 5 dec 2017 19:41

Ik hoor het graag als er concrete plannen zijn.
Wil misschien een kamer alleen. En wil graag dat er ook wat dames meegaan. Ik bedoel ben niet bang for a bunch of men maar is toch beter voor de verhoudingen denk ik.
Ik hou het forum in de gaten.
Groet Linda/Almere

lindaabma op 4 dec 2017 16:18

Of het allemaal lukt weet ik nog niet, maar er lijkt een groepje te ontstaan rond iemand uit Drenthe.
Ik zal hem mailen of ik zijn berichtje mag delen. Intussen zijn er ook 2 dames geïnteresseerd. In deze dagen neem ik mijn beslissing, want gewoon met een verzorgde reis meegaan lonkt ook.

Plaats een reactie